נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להימנע מסיבוכים ותפעות לוואי בהצרת ירכיים

חוף ים

אין ספק שרגלי האישה נחשבות כאיבר נחשק על ידי גברים ונשים כאחד.

הרבה נשים חולמות על ירכיים צרות ומעוצבות שאפשר לחשוף בגאווה במיוחד בחודשי הקיץ החמים.

באופן טבעי, הירך הינו איבר צר ומתוח אך במרוצת הזמן כתלות בתזונה המערבית, בשינויים הורמונאליים וגם שינויים פיזיים, ישנו שינוי משמעותי בצורת

הירך.

מתווסף לנו שומן, הצורה משתנה והעור הינו רפוי יותר.

שינויים כתוצאה מהתנדנדות במשקל מביאים לשינויים שנראים על פני העור-צלוליט, עור עודף ושומן שאינו יורד גם בפעילות גופנית ותזונה בריאה.

כיום, ישנו ניתוח למתיחה והצרת ירכיים ולהחזרת המראה הצעיר.

 

מהלך ניתוח הצרת ירכיים

ניתוח מתיחת והצרת ירכיים נחשב לאחד הניתוחים היותר מסובכים מכיוון שמדובר באזור גדול בגוף. לרוב מדובר בשילוב של שאיבת שומן שמספקת תוצאות טובות ובאמצעות השאיבה המנתח יכול לעבוד על עיצוב הירך כך שתהיה בהצרה מקסימלית אפשרית. כאשר ההצרה היא קטנה, מתבצע חיתוך בחלק הפנימי של הירכיים בקירוב למפשעה ומשם מתבצעת השאיבה שבסיומה העור נמתח כלפי מעלה. לאחר המתיחה, מוסר העור העודף וכן העודפים של רקמות השומן שלא נשאבו ובסיום תפירת החתך בעזרת תפרים מתמוססים. באופן כללי ניתן לומר שככל שמדובר בשאיבת שומן גדולה יותר, החתך יהיה גדול יותר וירד לכיוון הברכיים.

ככל שיש יותר שומן לשאוב כך גם הניתוח מתארך והזמן הממוצע הינו שעתיים עד שלוש שעות ניתוח המבוצע בהרדמה מלאה לרוב.

 

החלמה לאחר הניתוח

כאמור, ניתוח הצרת ירכיים נחשב לניתוח מסובך וככזה, גם ההחלמה שלו יותר קשה וארוכה מניתוחים פלסטיים אחרים. מערכת הלימפה של הגוף עוברת גם בתוך הירכיים והיא מעבירה נוזלים מכף הרגל והשוק. במהלך הניתוח, נפגע חלק ממערכת זו ומוסר על ידי המנתח. לגוף לוקח זמן כדי לשחזר את דרכי מערכת הלימפה ולנקז את נוזלי הגוף מהרגליים התחתונות וכתוצאה מכך יופיעו בצקות בשוקיים וברגליים כתופעת לוואי שחולפת לרוב לאחר חודשים ספורים. התפרים כאמור, יתמוססו במחזור הדם. בנוסף לבצקות יופיעו גם שטפי דם המלווים בכאב קל. חשוב להקפיד על הגיינה באזור התפרים ושישארו שלמים וכמו כן יש ללבוש מחטב מיוחד בכל שעות היום והלילה למשך חודש בערך. על מנת לשמור על צלקת כמה שיותר עדינה, חשוב לשמור על החתך סגור, שלא יפצע או יפתח. אין זה אומר שצריך לשכב במיטה כל הזמן, להפך, התנועה חשובה להחלמה ולכן השכיבה מומלצת יום אחד בלבד אחרי הניתוח.

 

תוצאות הניתוח

התוצאות אינן מיידיות ולוקח בין 6 חודשים לשנה כדי לקבל תוצאה סופית של הצרת הירכיים, אך מייד בתום הניתוח תקבלו תחושה של ירידה בנפח שלהן ושהן מתוחות. תהנו מהשינוי ההדרגתי ותחושה של ירידה בצורה טבעית. בכל אופן, תופתעו לטובה. הירכיים יהיו צרות, מתוחות והדוקות.

הצעות לניתוח הצרת ירכיים ניתן למצוא עם טיפולים לעיצוב הגוף בחתך-הזהב.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי