נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ציפויי חרסינה לשיניים – המדריך המלא 2022

Dental, Care

התחום של רפואת שיניים מתקדם בקצב מהיר, לכן אין פלא שרובנו לא מצליחים לעקוב גם אחר החידושים בתחומים ספציפיים כגון ציפויי חרסינה לשיניים. במאמר הבא נסביר מה כדאי לעשות, מתי עוברים טיפול כזה וכמובן מה היתרונות שלו

טיפול חרסינה לשיניים, שמוכר גם בשם טיפול למינציה או בקיצור למינייט, נועד על מנת להציע פתרון אסתטי לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. למרות שלא מדובר על טיפול דנטלי אגרסיבי וגם לא על טיפול שמשפיע על החניכיים או מבנה הלסת, יש לו המון יתרונות.

למעשה, המאפיינים של ציפויי חרסינה לשיניים בשנת 2022 מייצגים טוב יותר מכל דבר אחר את ההתקדמות של תחום הרפואה. מכאן והלאה, כל שנותר הוא להיכנס אל עובי הקורה כדי לבדוק מתי משתמשים בפתרון של ציפויי חרסינה לשיניים, עבור מי הוא מומלץ וכמובן גם איפה כדאי לעבור אותו.

 

מתי משתמשים כיום בפתרון של ציפויי חרסינה לשיניים?

כיום למשל כדאי לדעת שהפתרון של ציפויי חרסינה לשיניים מומלץ על ידי בעלי מקצוע לשורה ארוכה של מקרים. ראשית, הוא מתאים למקרים שבהם רוצים לסגור רווחים מינוריים בין השיניים.

שנית, הוא מתאים כתחליף להלבנת שיניים בצורה הרגילה כי העמידות שלו גבוהה. יתרה על כך, ציפויי חרסינה לשיניים מיועד לשיפור הצורה, האורך, הצבע ואף זווית השן בחלל הפה וניתן לשלב אותו עם טיפול שורש וכתר כדי ליצור למינציה משולבת בכתרים.

 

כמה זמן ציפויי חרסינה לשיניים מחזיק מעמד?

העמידות של ציפויי חרסינה לשיניים גבוהה מאוד והוא יכול לספק פתרון יעיל לשנים רבות. עם זאת, החרסינה עצמה נוטה לשנות את הצבע שלה. לכן, חשוב להתייעץ עם אחד מבעלי המקצוע של סניפי דנטל מדיקל סנטר למשל כדי לתאם ביקורי תחזוקה וטיפולים קבועים.

תחזוקה אחרי ציפויי חרסינה לשיניים כוללת צביעה מחדש, מילוי חומר או החלפת הציפוי בציפוי אחר. אם מתחזקים נכון את התוצאות של ציפויי חרסינה לשיניים, ניתן להרוויח את המראה האסתטי האידיאלי.

 

כמה עולה ציפויי חרסינה לשיניים

אי אפשר לדבר על התחום של ציפויי חרסינה לשיניים בשנת 2022 בלי להזכיר את השיקול הכלכלי. מצד אחד, ציפויי חרסינה לשיניים עבור אנשים שרוצים להשיג רק שיניים לבנות – הוא כנראה יקר יותר לעומת הלבנה בשיטה המסורתית. מצד שני, היתרונות של ציפויי חרסינה לשיניים ללא ספק שווים את הפער במחיר.

החדשות הטובות הן שכיום נתן להתאים ציפויי חרסינה לשיניים באופן אישי לקהל היעד. התאמה אישית מתחילה כבר בשלבים שבהם מבצעים סימולציה וירטואלית על מנת לייצר את הציפוי, היא ממשיכה עם מדידות מדויקות של חלל הפה והיא כוללת גם הקצאת פתרונות דנטליים ואסתטיים מתקדמים. בזכות תהליך בהתאמה אישית, ציפויי חרסינה לשיניים מצליח להיות יעיל ומשתלם מתמיד.

Dental, Care

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רפואת שיניים
שן
איך עובד תהליך יישור שיניים?

יישור שיניים הוא מומחיות דנטלית המתמקדת בתיקון אי-סדירות של השיניים והלסתות, לרבות שיניים או לסתות לא תקינות, ומבנה נשיכה