נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קבלת קנאביס רפואי תוך כדי שירות משרד הביטחון

צמח רפואי

בעוד שבשנים עברו הקנאביס היה מוגדר תחת פקודת הסמים המסוכנים, בימינו זה כבר ממש לא ככה.

בימינו הנוכחיים אפילו חיילים וחיילות מקבלים אישור לקנאביס רפואי במהלך שירות במשרד הביטחון, או בצבא.

מעוניינים "להוציא" אישור לקנאביס רפואי במהלך שירות במשרד הביטחון? אפשרי.

ישנן בעיות רפואיות שונות אשר מצריכות מהאדם לצרוך קנאביס רפואי. מסתבר שהקנאביס הרפואי מהווה מזור עבור אנשים רבים ברחבי העולם, צעירים כמבוגרים גם יחד. ואם אתם נמנים בין האנשים אשר מוצאים את המזור שלהם בקנאביס רפואי, אנחנו ממליצים לכם לקדם את הוצאת האישור כמה שיותר מהר. אם אתם משרתים בשירותי כוחות הביטחון או בצה"ל, אתם מוזמנים ליצור קשר עם רופא צבאי ולקבל מידע נוסף.

 

האם כדאי לי לתבוע את משרד הביטחון?

ככל שתקדימו טיפול בנושא, ככה תוכלו להיות זכאים מהר יותר לתרופה. כמובן, חשוב להדגיש כי יהיה עליכם לעבור ועדות רפואיות ולהוכיח כי אכן אתם צריכים את התרופה הנ"ל ויכולים להפיק ממנה תועלת. השימוש בקנאביס רפואי מוגדר כיום כטיפול יחסית נורמטיבי, כזה שאנשים מקבלים תוך כדי שהם משלבים אותו בחיי היום יום שלהם.

לא פעם, האישור הזה נדרש לאחר פציעה במקומות כאלו ואחרים. למשל, פציעה בצבא. וכאן זו הנקודה להדגיש, אם אתם צריכים להגיש תביעה נגד משרד הביטחון בגין פציעה, קבלו ייעוץ משפטי בהקדם. עורך דין משרד הביטחון יהיה האיש שתוכלו לסמוך עליו, בין אם מדובר בפציעה קלה או חמורה יותר.

 

הקפידו על קבלת טיפול רפואי במקביל לסיוע משפטי

כמובן, במקביל יהיה עליכם גם לקבל את הטיפול הרפואי הנדרש לכם. שימו לב, לעולם אל תדחו טיפולים רפואיים מתוך מחשבה שהזכייה בתביעה תשלם לכם עליהם. במילים אחרות, אל תמתינו לקבל כסף מהצבא בכדי לטפל בעצמכם.

תוך כדי שאתם מגישים תביעה נגד משרד הביטחון, קבלו טיפול רפואי ותאספו כל מסך רפואי שאתם מקבלים לידיכם. אם תסייעו בעורך דין מקצועי דיה, אתם לאחר תקופה אולי תוכלו לקבל החזרים כספיים, אולי אפילו אחוזי נכות. בין אם ככה או ככה, יהיה חשוב לטפל בנושאים האלו באופן הכי מקצועי.

 

תביעה נגד משרד הביטחון – מה חשוב לדעת?

תאתרו עורך דין ושבו אתו לפגישת ייעוץ. סרו לו כיצד נפצעתם, מתי זה קרה ותבדקו אתו אם לא חל עליכם חוק ההתיישנות. אם לא חל עליכם חוק ההתיישנות של פציעה בצבא, אתם תוכלו לנסות להתקדם הלאה ולבדוק כיצד ניתן לתבוע את משרד הביטחון ולקבל שיפוי זה או אחר. צריכים סיוע משפטי? אנחנו בהחלט ממליצים לקבל ייעוץ אצל עו"ד, אל תוותרו על זה. לאחר ייעוץ משפטי, יהיה לכם הרבה יותר קל להבין לאן פניכם מועדות בנושא. בהצלחה, אל תוותרו על הזכויות שלכם.

 

פרח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.