נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להזמין קייטרינג בריא לבר מצווה

ירקות ופירות קייטרינג

כאשר מתכננים אירוע בר מצווה, אחד הדברים המרכזיים מעבר להזמנת מופעי בידור כדוגמת אמן חושים לבר מצווה היא בחירת והזמנת הקייטרינג. בשנים האחרונות יש מגמה עולה באירועים להזמין קייטרינג בריא שכל המוזמנים יוכלו להנות ממנו.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לאמץ אורח חיים בריא. המודעות לאכילת אוכל בריא ולהשפעתו על בריאותנו היא הרבה יותר גדולה. לכן, אנשים מקפידים על דיאטה בריאה לא רק בחיי היום יום אלא גם בהגיעם לאירועים מחוץ לבית.

 

מהו קייטרינג בריא?

על מנת לדעת אם האוכל שחברת הקייטרינג מציעה לכם אכן בריא עליכם לבדוק שהוא עומד בשלושה קריטריונים מרכזיים: שימוש בחומרי גלם טריים בלבד, כלומר שלא יהיה שימוש במזון מעובד, מנות המכילות את כל אבות המזון, ואוכל שאינו מכיל חומרים מזיקים לבריאות- הימנעות ממאכלים עתירי שומן, סוכרים ומלחים.

בנוסף, חברות הקייטרינג היום נותנות לנו מספר אפשרויות בחירה לסוגי קייטרינג שנחשבים בריאים. חברות הקייטרינג מציעות אוכל צמחוני- שאינו כולל בשר, טבעוני- אוכל שכולו על טהרת הצומח, לא כולל בשרים, גבינות וביצים או אוכל אורגני- מזון שגודל עם חומרים אורגניים וללא ריסוס. הבחירה יכולה להיות לפי העדפה אישית שתתאים לאורח החיים שלכם או כזאת שתספק אפשרויות בחירה למוזמנים המקפידים על דיאטה מסוימת.

 

ירקות אורגנים

 

 

למה כדאי לבחור בקייטרינג בריא?

היום כמעט בכל אירוע יש אנשים שמקפידים על אכילת אוכל בריא. אנשים רבים משקיעים מאמץ רב בחיי היום יום שלהם לאכול אוכל בריא ולא רוצים לקלקל את ההישג שלהם באירוע אחד.

בנוסף, באירוע בר מצווה הכולל אורחים מגוונים, ביניהם ילדים כמובן, כדאי לתת אופציות מגוונות ובריאות יותר לאוכל. כך שההורים המקפידים על התזונה של ילדיהם לא ידאגו. כמו כן, יש ילדים בעלי צרכים תזונתיים מיוחדים, לדוגמה כאלו הרגישים לגלוטן, וקייטרינג בריא או לפחות בחלקו בדרך כלל כולל אפשרויות מתאימות, כך שגם הם יוכלו לאכול ולהנות באירוע.

 

קייטרינג בריא הוא גם קייטרינג טעים

הרבה אנשים מסתייגים מהזמנת אוכל בריא לאירוע מכיוון שיש סטיגמה שאוכל בריא הוא לא טעים. אבל אוכל בריא יכול להיות גם מאוד טעים. העלייה בכמות האנשים שדוגלים באכילת אוכל בריא הביאה למהפכה של ממש בתחום. הרבה מסעדות חדשות שנפתחות היום הם על טהרת הבריאות ושפים רבים מקדישים את הקריירה שלהם להכנת אוכל בריא וטעים.

הביקוש הרב שיש לאוכל בריא, הביא לכך שענף המסעדנות היה חייב להתאים את עצמו לדרישת הקהל וליצור תפריטים רבים ומגוונים שכוללים אוכל בריא וטעים.

הזמנת קייטרינג בריא לאירוע בר המצווה זה כבר לא סיפור גדול. כל מה שיש לעשות הוא ללמוד מעט על סוגי המזונות הבריאים ולתכנן תפריט לפי העדפתכם האישית. אם אתם מעדיפים בכל זאת שלא להסתבך, היום לכל חברת קייטרינג מכובדת ועדכנית יש תפריטים רבים ומגוונים שהיא מציעה לאוכל בריא מהם תוכלו לבחור.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תזונה
קופסה
איך בוחרים אבקת חלבון

לפני כמה עשורים הופיע בארצות הברית מוצר ייחודי וחדשני, אל הארץ הוא הגיע לפני כחמש עשרה שנה. ניתן למצוא