נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שתל דנטלי לא תקין – מחליפים או מתקנים?

שיניים לבנות

שתל דנטלי הוא מוצר שלרוב מחזיק לכל החיים, אולם לעיתים קורה ששתל מסוים נפגם, רבים מבין האנשים שמבצעים השתלת שיניים לא יודעים מה ההליך במקרה של שתל דנטלי לא תקין – מחליפים או מתקנים? ננסה להסביר במאמר זה מהן הסיבות לכשל ומה צריך לעשות.

 

מקור הפגמים בשתל

בשנים האחרונות אנו עדים להתקדמות משמעותית של עולם רפואת השיניים, במיוחד בתחום השתלים וההשתלות, אחוזי ההצלחה של הניתוח להשתלת שיניים עולים כל העת ורוב מוחלט של השתלים מחזיק לכל תקופת החיים של המטופל.

יש כמה גורמים שמשפיעים על החוזקה ועל האפשרות לשמור על השתל לאורך זמן, אחד החשובים שבהם הוא שיטת ההשתלה, כאשר השתל מותקן על גבי גשר איכותי הסבירות לכשל יורדת, כמו כן, הגשר נחשב לפתרון טוב יותר גם מסיבות אחרות, הוא מאפשר תחושה טבעית בפה ומונע לחצים מוגברים על אזורים שונים בחלל הפה.

גורם אחר שמשפיע באופן משמעותי על העמידות של השתל הוא אופן הטיפול בשתל לאחר ההשתלה, שמירה על היגיינת הפה והקפדה על ביקורים קבועים אצל רופא השיניים תסייע בשמירה על השתלים ובהגדלת אורך החיים שלהם.

הגורם האחרון שמשפיע על משך החיים של השתל הוא איכות הלסת והעצמות אליהן מחובר השתל, כאשר השתלה לא מקצועית מצדו של הרופא המטפל יכולים להפחית את אורך החיים של השתל, לכן אנו ממליצים לבצע השתלה רק אצל רופא מנוסה ואיכותי.

לפרטים נוספים על השתלת שיניים בתל אביב והסביבה.

אישה מחייכת

 

שיטת הטיפול המועדפת בשתלים פגומים

שיטת הטיפול הפופולארית ביותר כאשר אנו נתקלים בשתל פגום הוא החלפתו בשתל אחר, לאחרונה הוצגו שיפורים בתחום שמבטלים את הצורך בשימוש בכלים "כבדים" שנראים כאילו הגיעו ממרתף עינויים בימי הביניים, בעבר החלפת השתל הייתה כרוכה בסבל רב ואף היא גרמה לעיתים לנזקים לחלל הפה.

השיטות המודרניות שיש באמתחת רופאי השיניים המובילים בשוק הופכים את התהליך לפשוט ונעים בהרבה, שמפחיתות את הכאב למינימום ומונעים סבל ממושך מהמטופל. המרפאות החדישות ביותר בארץ מחזיקות ערכות להסרת שתלים שמאפשרת להסיר את השן בקלות וביעילות יחסית.

כיום שיטת ההוצאה היא בעיקרה הברגה החוצה של השתל, בניגוד לזמני העבר בהם הרופא היה נאלץ למשוך בצורה אלימה יחסית את השתל אל מחוץ לעצם, המשמעות היא שאם בעבר חששתם מהשתלת שיניים לאור הכאבים וההליכים המסובכים שהיו כרוכים בטיפול בכשלים בשן הרי שהיום אין סיבה שהפחד ימנע מכם לבצע את ההשתלה.

תהליך השתלת השיניים הפך בשנים האחרונות להרבה פחות אגרסיבי ואלים, אמנם מדובר בתהליך שלוקח זמן אך הוא אינו כרוך בסבל רב, אם אתם סובלים ממצב ירוד בשיניים מאוד מומלץ לפנות למרפאת מומחים בתחום השתלת השיניים כדי לבדוק את התאמתכם לתהליך ההשתלה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה