נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תוך כמה זמן מגיעה תשובה על בדיקת קורונה בשדה התעופה?

בדיקה רפואית

מתכננים טיול לחו"ל? אנחנו שמחים בשבילכם! לפי חוקי המדינה כל אזרח שבוחר לטוס צריך להציג תעודה של מתחסן או מחלים.

אין לכם  כזאת? לא נורא, תמיד אפשר לעשות בדיקה מהירה ואמינה.

הבדיקה המהירה תחזיר לכן תשובות תוך מספר שעות בודדות.

כמו כן, אין צורך לקבוע את הבדיקה הרבה זמן מראש כיוון שאין תורות עמוסים.

מרגישים אבודים לפני הטיסה כי החוקים של הבדיקות לא ברורים לכם? הכתבה הבאה תעשה לכם סדר.

 

בדיקות קורונה – למה זה חשוב?

בדיקות קורונה לפני טיסה מעוגנות בחוק היום, לכן דעתכם בנושא לא כל כך חשובה. עליכם לבצע אותם, אבל אנו רוצים להסביר לכם את החשיבות שלהם. הקורונה מערערת את העולם כולו, ואם אתם בוחרים לטוס בזמנים הרגישים הללו, עליכם לקחת אחראיות ולדאוג לכלל האנושות – איך? לוודא שאתם לא חולים על ידי בדיקה מהירה, כדי למנוע את התפשטות הנגיף.

 

תוך כמה זמן?

יש מגוון סוגי בדיקות, וכל בדיקה מחזירה תשובה לאחר פרק זמן שונה – לאחר 24 שעות, 12 שעות, 7 שעות וכו'. עליכם לבחור בדיקה שמתאימה למשך הזמן שאתם זקוקים לו – אם אתם טסים עוד יומיים אתם לא צריכים לקבוע בדיקה שמחזירה תשובה תוך 4 שעות, כיוון שיש לכם זמן לחכות לתשובה.

 

בדיקות בשדה התעופה – הכי נוח בעולם!

למען נוחיות המטיילים והקלה על ביצוע הבדיקות, חברת check2fly הקימה עמדות בדיקה ליד שדה התעופה בן גוריון. את הבדיקות ניתן לבצע בסמוך לטיסה ולקבל תשובות במהירות. אם שכחתם לעשות בדיקה או שלא מצאתם זמן לקבוע תור – תוכלו לבצע את הבדיקה בשדה.

 

כמה עולה בדיקה בשדה התעופה?

המחיר של הבדיקה משתנה לפי משך הזמן שלוקח לתשובה להגיע לנבדק. אם מדובר בבדיקה מהירה היא תהיה יקרה יותר, ולהיפך. המחיר של בדיקה מהירה, של 4 שעות, הוא 135 שקלים בלבד. המחיר של בדיקה מושכת יותר הוא בדרך כלל מתחת ל- 100 שקלים.

 

האם יש צורך בבדיקות נוספות?

החוקים של הבדיקות משתנים בהתאם לכל מדינה, לכן חשוב שתקראו על החוקים שרלוונטיים למדינה אליה אתם טסים. יש מדינות שדורשות בדיקה גם למחוסנים, מדינות שדורשות בדיקה גם בנחיתה ועוד. עליכם לקחת אחראיות ולברר את כל הפרטים מראש, אחרת הטיול שלכם ייהרס בגלל בדיקה ששכחתם לבצע.

 

סיכום

בדיקות קורונה לפני טיסה הן הכרחיות, משום שהן שומרות על כלל האנושות. אם אתם רוצים לקחת חלק במאבק נגד הקורונה, עליכם לבצע בדיקות לפני הטיסה. המחיר של הבדיקות איננו גבוה, והוא משתנה לפי הזמן שלוקח לתשובה להגיע לנבדק – ככל שמשך הזמן הוא קצר יותר, כך הבדיקה יקרה יותר. כיום ניתן לעשות בדיקות בקלות ובמהירות בשדה התעופה עם חברת check2fly.

 

תוצאה של בדיקה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי