נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין תוספות שיער בקליפס לבין פאות

הארכת שיער ראשית

השימוש בפאות שיער הוא פתרון הכרחי למספר קבוצות עיקריות – נשים ששייכות לזרמים מסוימים במגזר החרדי, נשים שחוות הקרחה עקב המחלה או סיבות שונות, ונשים טרנסג'נדריות שקיבלו גנים זכריים ובגיל צעיר מאבדות משיער ראשן.

אישה צריכה להרגיש יפה, והפאות הן הפתרון הטוב ביותר עבור מי שהשיער היווה חלק משמעותי מהיותה ומהנשיות שלה.

 

ייבוא פיות לישראל

את מרבית פאות השיער בישראל כיום מייבאים מברזיל. זו תעשייה משגשגת ולא זולה כלל. פאות ממוצעות עולות כ- 5,000 ₪. במגזר החרדי לדוגמה, נשים רבות מוכוונות לרכישה ההכרחית הזו מגיל צעיר, ולכן זה מחיר שבהגיע העת אין שום היסוס לשלם אותו.

נשים רבות במגזר מחזיקות יותר מפאת ראש אחת. כפי שאמרה לי פעם חברה, את יכולה להשתולל ולעשות מה שבא לך כל היום, והשיער המסודר שלך מחכה על בובה מקלקר לחתונה בערב, בלי הצורך לשבת חמש שעות אצל מעצב השיער.

 

מה חשוב לעשות בעת רכישת פאה

ברכישת פאה שתשמש אותך ביום יום למשך לפחות כמה שנים – חשוב מאוד לא להתפשר, כי בכל מקרה לא מדובר בהוצאה קלילה. בדקי את טיב השיער שאת רוכשת, ודאי שהוא בריא וללא פגמים, וכמובן שאת מתחברת לעיצוב הפאה שבחרת.

 

קליפסים כתוספות לשיער

תוספות שיער קליפסים לעומת זאת, באים לשרת מטרה אחרת. הם אינם תחליף לשיער הקיים אלא אופציה נוחה להעשיר אותו ולגרום לו להיראות מלא בנפח. כמובן, המחירים של תוספת שיער הם ביחס לכמות, והמחירים של תוספות קליפסים הם בפער רב נמוכים יותר מאשר פאות.

 

מתי נשתמש בקליפסים לשיער

לרוב ייעשה שימוש בתוספות קליפסים, כאשר השיער הקיים חיוני ובריא ולא פגום – אך הבעיה המרכזית היא היותו דליל. נכון, קיימות אינספור שיטות – מסכות, שמפו ומרכך מיוחדים, שמנים ועוד – אך כולם מטפלים בבעיה לטווח הרחוק, אם בכלל. לעומת זאת בערבים ספציפיים בהם נרצה לראות שינוי מיידי, תוספות הן הפתרון האידאלי. אצל מעצב השיער הנכון תוספת השיער תשתלב בשיערכן באופן מושלם וקליל, ואפילו את תשכחי שזהו לא שיערך הטבעי.

 

האם אפשר להשתמש בפאה ובקליפסים יחדיו?

נשים רבות שחובשות פאות, משתמשות לפעמים בתוספות קליפסים על הפאה עצמה. זאת מפני שהשיער בפאה מסודר מראש, ולא תמיד מתאים לאסוף אותו לכדי גולגול או אפילו את חלקו. לכן האופצייה של גומיית שיער או קליפס שיער הנה מעולה גם כתוספת לפאה עצמה, היא מעניקה את הנפח שרצית, את המראה המעט מרושל אך מלא, והכי חשוב – עולה פחות מפאה שלמה.

 

לסיכום

כפי שנאמר מעלה, פאות או תוספות קליפסים – שתיהן באות לשרת מטרות שונות. חשוב לעשות סקר שוק לפני כל רכישה כזו, ובעיקר לדעת שבקניית זו קיימת התחייבות לתחזוק הפאה או תוספת השיער – כי אחרת חבל על ההשקעה הכלכלית. הקשיבו להוראות מעצב השיער, וכמובן לכו להתלכלך בבוץ ביום החתונה, במקום לשבת שעות בסלון כלות.

הארכת שיער

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה