נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תיירות מרפא בגרמניה

ברלין

גרמניה היא ללא ספק אחד היעדים המעניינים ביותר לבקר בהם במהלך חופשה אירופאית. במרחק טיסה לא רב מאיתנו שוכן אחד ממוקדי התיירות הפופולאריים והאהובים ביותר בקרב תיירים מרחבי העולם כולו וכל מטייל בה יוכל להנות מסוג הטיול החביב עליו – חופשה אורבנית במרכזי ערים שוקקות, נופש בסגנון כפרי שליו ואותנטי ואף טיולי תרמילאים למיטבי לכת.

בגרמניה תמצאו הכל מהכל – סצנת חיי לילה עשירה ותוססת, מוזיאונים המציגים את ההיסטוריה המרתקת והסבוכה של המדינה, אתרי מורשת ותרבות שיעניינו בעיקר את הקהל היהודי המבקר במקום, ערים גדולות וסואנות לצד כפרים ציוריים, מרכזי קניות וסחר, המוני מסעדות ושווקים ונופים ירוקים עוצרי נשימה. כך שאין זה פלא כי מיליוני תיירים מגיעים לבקר ביעד הפופולארי מדי שנה, להנות, לטייל ולנפוש בו.

אך לא רק הנאה וטיולים מושכים אנשים מרחבי העולם – בנוסף לאטרקציות הפופולאריות, גרמניה היא אחד היעדים המובילים והמומלצים ביותר בכל הנוגע למה שנקרא "תיירות מרפא" אשר הפכה לטרנד של ממש בשנים האחרונות במסגרתו נוסעים אליה תיירים מכל קצוות הגלובוס על מנת לזכות לטיפול רפואי איכותי ממיטב הרופאים וכמעט ללא תור.

גרמניה נחשבת למדינה מובילה בכל הקשור לבריאות הגוף והנפש ומערכת הבריאות שלה היא אחת הטובות ביותר באירופה ויש שיגידו כי בעולם כולו. לאורך העשורים האחרונים מקפידה גרמניה להיות חלוצה בתחום זה, מציבה יעדים חדשים ועומדת בהם פעם אחר פעם ובעקבותיה צועד עולם הרפואה בעולם.

בזכות הגישה המקצועית ומערכת התורים היעילה פוקדים את גרמניה מדי שנה המוני תיירים מרחבי העולם במטרה להשתמש בשירותי הרפואה המתקדמים ובתקווה למצוא מרפא למחלות, תסמונות וסיבוכים רפואיים שונים אשר לא מצאו להם מרפא במדינות המוצא שלהם, בין אם בשל מחסור בציוד או ידע רפואי, בשל העלות הגבוהה או בעקבות זמני המתנה ממושכים למדי המותירים את הנזקקים לסיוע זה ללא פתרון מידי.

 

שגשוג בזכות התיירים

תיירות המרפא בגרמניה משגשגת בעיקר בזכות תיירים המגיעים אליה מארה"ב ומאנגליה אך גם תיירים ממזרח אירופה, קנדה והן תיירים מישראל מגיעים למדינה ונהנים מהטכנולוגיה הרפואית המתקדמת שהיא מציעה במסגרת הטיפולים וממיטב הרופאים והמתמחים שיש למדינה להציע.

לא מעט מלונות בברלין מארחים גם את התייירים שמגיעים לגרמניה לסוג שונה של תיירות מרפא – על מנת לבצע טיפולים וניתוחים קוסמטיים (בעיקר ניתוחים פלסטיים וניתוחי שיניים) אשר גם בהם שמה של גרמניה הולך לפניה והיא נחשבת לאחת המדינות המובילות והמומלצות ביותר בתחום.

כפי שכתבנו תחילה, בהגיעכם לקבלת טיפול רפואי בגרמניה, חשוב לזכור כי חוץ מהיותה חלוצה בתחומים רפואיים רבים, גרמניה היא גם יעד שנעים לטייל בו ולכן אם אתם מגיעים למדינה על מנת לעבור פרוצדורה רפואית כזו או אחרת ומצבכם הרפואי מאפשר זאת, מומלץ לשקול לשלב את הטיסה עם טיול קצרצר.

בגרמניה אתרי תיירות רבים ואטרקציות מצוינות להנאת המשפחה כולה – מוזיאונים המציגים את ההיסטוריה המורכבת והסבוכה של המדינה, פארקים ירוקים, מרכזי קניות ענקיים, מסעדות המציעות אוכל משובח ממיטב המטבחים, בתי קפה, פארקים, שווקים ונופים מרהיבים.

נאחל לכם שלא תזדקקו לקבל טיפול רפואי ושאתם ובני ביתכם תזכו לבריאות איתנה, אך אם חלילה תזדקקו לסיוע כזה או אחר – שיקלו להגיע לגרמניה ועל הדרך להתאוורר קצת בין נופיה המרהיבים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי