נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תיקון אף ללא ניתוח – איך עושים את זה?

אף

אם בעבר החלום לתיקון אף נעשה על מיטת חדר הניתוחים ובהרדמה מלאה, כיום ניתן להגשים את החלום באמצעות תיקון אשר נעשה ללא צורך בהתערבות כירורגית. איך עושים את זה ואצל מי? להלן הפרטים.

 

אף מושלם ללא צורך בניתוח – הגיע הזמן להגשים את החלום

נשים וגברים חולמים על אף מושלם וסולד. למעשה, ניתוחי אף נחשבים לאחד הניתוחים הנפוצים בישראל כמו גם בעולם, וזאת לאור העובדה כי האף מהווה חלק בלתי נפרד מהסימטריה של הפנים. משום כך, רבים פונים למנתחים פלסטיים לצורך תיקון אף, אולם אינם מודעים לעובדה כי כיום באמצעות טכניקה חדשנית ניתן לבצע תיקון אף ללא ניתוח. מדובר בשילוב של טכניקות ייחודיות אשר מאפשרות להגיע לתוצאות מושלמות במינימום כאב, ועל כך נרחיב כעת.

אף מקור

איך עושים ניתוח תיקון אף ללא ניתוח?

הטכניקה הנפוצה ביותר לצורך תיקון אף ללא צורך בניתוח היא באמצעות הזרקה של חומצה היאלרונית אשר מאפשרת לעצב את האף כמו גם לתקן עיוותים, אי סימטריה או שבר, באופן מהיר ויעיל. מדובר בטיפול יעיל אשר מיד לאחריו ניתן לשוב לשגרת החיים, כאשר התוצאות של הטיפול ניכרות החל מהטיפול הראשון. עם זאת, מדובר בטיפול זמני ולכן נדרש לחזור לטיפול נוסף לאחר כחצי שנה עד שנה, ולכן נדרש להגיע לטיפול נוסף. טכניקה נוספת לצורך תיקון אף ללא ניתוח היא באמצעות הזרקה של רדיאס, חומר מילוי איכותי אשר נשמר למשך כשנה ומאפשר לפסל את האף וכן לתקן אי סימטריה או עיוותים, אולם הוא איננו נותן מענה בעבור מטופלים אשר מעוניינים להקטין את האף. הטכניקה השלישית הינה שימוש בחוטים עמם ניתן לעצב את האף, כמו גם להרים אותו לצורך יצירה של מראה אף סולד, חלום של רבים אשר מעוניינים לעבור ניתוח אף. את כל הטכניקות הללו ניתן לשלב יחדיו, וזאת בכדי להגיע לתוצאות מושלמות. את הטכניקות אותן ציינו מבצעים בקליניקה רוזס קליניק אשר נחשבת לקליניקה המובילה בישראל לאסתטיקה רפואית, ולכן אם אתם חולמים על אף יפה וסולד, הגיע הזמן להגשים את החלום וליצור קשר עם נציגי הקליניקה אשר ישמחו לסייע לכם בתהליך.

 

תיקון אף ללא ניתוח – קל ופשוט יותר מאי פעם

כאמור, באמצעות הצוות הרפואי של רוזס קליניק אשר מורכב מהשורה הראשונה של הרופאים והפלסטיקאים בישראל תוכלו לקבל תיקון אף ללא ניתוח, בעלות כספית אטרקטיבית ועם שימת דגש על ליווי וסיוע לכל אורך התהליך. מטופלים ומטופלות אשר עברו את ההליך דיווחו על רמת שביעות רצון גבוה מאוד, ועל כן ניתן להתרשם באתר הרשמי מהמלצות כמו גם מתמונות לפני ואחרי. אם גם אתם חולמים על אף מושלם, צרו קשר עוד היום באמצעות חיוג למספר 03-9197026.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה