נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תמלול משפטי של רגעים רפואיים – האם זה חשוב

תמלול

לשם מה יש צורך להקליט מהלך טיפול רפואי? מתי עולה הצורך בתמלול משפטי, ומה הפרמטרים הדרושים לשם הגשת תמלול לבית המשפט? על שאלות אלו ועוד נענה במאמר הבא. תמלול משפטי של רגעיים רפואיים – האם זה חשוב.

 

שירותי התמלול

שירותי תמלול הינם שירותים שמטרתם להעביר קובץ קולי, לטקסט כתוב. איש המקצוע, התמלילן, אשר אחראי על פעולת התמלול, מאזין להקלטה ומעבירה לידי כתב, מילה במילה את שנאמר בה, וכן את המתרחש. על התמלילן לבצע את מלאכת התמלול באופן מדויק, שאינו מחסיר פרט.

כיום שירותי התמלול רלוונטיים לכל עניין ודבר, החל מתמלול פגישות וישיבות למיניהן, דרך תמלול ראיונות חוקרים ועיתונאיים, וכלה  גם בתהליך של תמלול משפטי לבית משפט.

 

תמלול הליך רפואי – למי זה תורם?

כאשר מדובר בהליך רפואי, התמלול יכול לסייע לשני הצדדים המעורבים – הרופא המטפל, והמטופל אשר עובר את ההליך, שכן לכל צד בדבר אינטרסים שונים.

לא פעם אנו נתקלים במקרים של רשלנות רפואית, בהם הרופא או בית החולים בו נעשה ההליך, אינם לוקחים אחריות על מעשיהם. במקרה של רשלנות מצד הרופאים, כאשר הדברים מוקלטים ומתועדים, לא ניתן להכחיש ולהתווכח, וניתן להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית לבית המשפט. קיום הקלטה של מהלך הטיפול הרפואי והימצאות התמלול, תסייע להוכחת הרשלנות שהתרחשה במעמד בית המשפט.

 

הצד השני של המטבע – הרופא המטפל

גם מהצד השני, הצד של הרופאים, ישנם לא מעט מקרים אשר מסתיימים בבית משפט. מטופלים אשר אינם שבעי רצון מטיפולם, לא פעם מגישים תביעה בגין רשלנות רפואית כנגד הרופאים המטפלים. כאשר קיימת הקלטה של מהלך הטיפול הרפואי, יכול הרופא להיות בטוח וסמוך כי הוא מכוסה, ויוכל להוכיח את חפותו בבית המשפט.

 

תמלול לבית משפט

כאשר ברצונכם להגיש תביעה או שמא להתגונן מפני תביעה, ובידכם הקלטה של ההליך הרפואי, עליכם להעבירה, כאמור, לחברת תמלול, על מנת להגישה לבית משפט. כאשר מגישים תמלול לבית משפט, ישנם מספר פרמטרים בהם צריכים לעמוד. ראשית, יש צורך בשכירת שירותי תמלול מקצועיים ואמינים. שנית, אל התמלול המוגש לידי בית המשפט, תצורף חוות דעת של מומחה בתחום. לבסוף, על מנת שההקלטה והתמלול יהיו קבילים ויחשבו כראייה, על התמלול להיות מוגש עם ההקלטה המקורית.

מדובר בכוח רב, אשר יכול לסייע לשקף ההליך הרפואי שהתנהל, ולהוכיח את צדקתכם וחפותכם בבית המשפט.

 

חברת תמלול

כאשר הנכם זקוקים לשירותי תמלול, ישנה חשיבות רבה כי התמלול יעשה באופן מקצועי ואמין, שכן התמלול מיועד להגיע לבית המשפט. חברת התמלול צריכה להיות מוכרת בבתי המשפט.

תמלול משפטי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
טיפול פסיכולוגי
אילו סמכויות יש לועדת השמה

אם ילדכם בעל צרכים מיוחדים וזקוק למסגרת חינוך אחרת, ולשירותים משלימים, עליכם לקבל אישור מועדת השמה שאתם אכן זכאים