נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להתכונן לניתוח?

מטופלת מחכה

ניתוח הגדלת חזה כמו גם הרמת חזה מצריך לא מעט פעולות אשר יבטיחו כי הניתוח יעבור בשלום. מהן? להלן הפרטים.

ניתוח הגדלת והרמת חזה – מכלול רחב של פעולות לביצוע

ניתוח הגדלת חזה, הרמת חזה נחשב לניתוח פשוט יחסית בעולם האסתטיקה, וזאת לאור העובדה כי מדובר בניתוח נפוץ אשר מתבצע בכל רחבי הארץ כמו גם בעולם, מדי יום. יחד עם זאת, מסביר ד"ר שלמה ברודובסקי, מומחה לכירורגיה פלסטית וסגן מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים אסף הרופא כי מדובר בניתוח לכל דבר ועניין אשר מצריך פעולות רבות לביצוע, וזאת על מנת להבטיח כי הניתוח עצמו יושלם בהצלחה יתרה.

רופאים מנתחים

איך להתכונן לניתוח?

כאמור, בטרם מתחילים את הניתוח יש לבצע לא מעט פעולות, כאשר הפעולה החשובה ביותר היא ראשית כל הייעוץ הראשוני. על מנת להתחיל בהליך של הניתוח חשוב מאוד לפגוש מנתח פלסטי מומחה אשר יאפשר לך לראות כיצד ייראה החזה לאחר הניתוח, כמו גם בכדי שהרופא יוכל להכיר את הרקע הרפואי ולבחון האם אכן את עומדת בקריטריונים. בנוסף, במעמד הפגישה חשוב כי הרופא המנתח יקח את מידות הגוף ויעניק חוות דעת מקצועית אשר תשקף בצורה הטובה ביותר את ההליך, תוך מתן הסברים פרטנים על מהלך הניתוח, זמן ההתאוששות וכו', כאשר ישנם מקרים בהם המנתח יפסוק כי אינך מועמדת מתאימה. על כן, כמו בכל תחום ובפרט בכל הקשור לבריאות קבלת חוות דעת שנייה ממנתח מוביל יכולה לשנות את פני התמונה, כאשר ההחלטה שלך צריך להתבסס רק על סמך הניסיון של המנתחים כמו גם הרקע הרפואי אשר לעיתים יכול להוות עילה לפסילה בעבורך. לאחר קבלת הייעוץ הראשוני, תעברי סדרת בדיקות אשר כוללות בין היתר ספירת דם, תפקודי קרישה, תפקוד הלב כאשר מועמדות לניתוח מעל גיל 30 יעברו גם אולטרסאונד שד, ואילו החל מגיל 40 ממוגרפיה. בנוסף מסביר ד"ר ברודובסקי כי במידה ולמטופלת יש רקע רפואי אשר מצריך לקיחה של תרופות קבועות, לעיתים יש להפסיק אותן, אולם מדובר בדבר אשר תלוי בהנחיות של המנתח. לאחר ביצוע הבדיקות תתבצע פגישה ביחד עם הרופא המרדים, כאשר בלילה לפני הניתוח מומלץ לישון היטב כמו גם להיכנס לצום של לפחות 8 שעות, כאשר שתיית מים מתאפשרת כ 4 שעות בטרם מתחיל הניתוח.

ניתוח הגדלת והרמת חזה באמצעות ד"ר שלמה ברודובסקי

ד"ר שלמה ברודובסקי נחשב לאחד המומחים הגדולים ביותר בעולם האסתטיקה היום, וזאת לאור ניסיונו ארוך השנים בביצוע הניתוח בהצלחה יתרה, ועם שביעות רצון מלאה. באמצעות ד"ר ברודובסקי תוכלי להיות בטוחה כי תקבלי את הייעוץ והטיפול הטוב ביותר בעבורך, כמו גם מענה לכל שאלה או תהייה אשר תצוץ בזמן ההכנה לניתוח. למידע נוסף, היכנסי לאתר בכתובת http://www.brodovsky.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים