נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה פילאטיס מכשירים ובמה הוא עוזר?

אישה נמתחת על הרפורמר פילאטיס

יש הסוברים שפילאטיס הוא תרגול שמתבצע על גבי מזרן בלבד. מדובר בטעות נפוצה שכדאי להכיר בה מקרוב. שכן, יש אפשרות לתרגל פילאטיס באמצעות מכשירים שמקנים התייחסות נקודתית לכל כאב בגוף. מדריך זה יציג בפניכם את השיטה המתקדמת, כדי שתוכלו להכיר ביתרונותיה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתתמכרו תוך זמן קצר ותרגישו בשינוי שייחלתם לו.

 

נעים מאוד – פילאטיס מכשירים

תכירו את האימון שצבר תאוצה בשנים האחרונות. שיחות עם מתאמנים שונים ברחבי הארץ, יגלו לכם שיש קהל מסור ונאמן שפוקד את מכשירי הפילאטיס אחת לשבוע ולעיתים אף יותר. השיטה כולה מתבצעת בהתאם למורשת שהותיר אחריו ג'וזף פילאטיס (המייסד) ומהות שלה היא בעיקר תנועה. שכן, זו שיטה שמלמדת איך לנוע בצורה מבוקרת ממנח גוף אחד לאחר. מדובר בתהליך שחשוב להכיר וליישם, משום שתנועה נכונה מאפשרת ליהנות מאריכות חיים, יציבות והפחתת כאב. בשורות הבאות נציג בפניכם את היתרונות הבולטים שבאים לידי ביטוי בעת ולאחר תרגול פילאטיס מכשירים, כדי שתוכלו לגלות במה הוא עוזר.

 

יתרון ראשון – מחזק את הגוף

מתאמנים שלקחו חלק באימוני פילאטיס מכשירים יוכלו להעיד על השינוי שחל בגופם עם הזמן. שכן, האימון על גבי המכשירים, מאפשר לחזק את שרירי הליבה, לשפר את היציבות, לשפר את הגמישות וטווח התנועה של השרירים והמפרקים. לצד זאת, פילאטיס מכשירים מפתח מודעות לגוף. שכן, יש דגש רב על יציבות נכונה במהלך התרגילים, תנועות מדויקות ושליטה בנשימות. זו ההזדמנות לציין שהקפדה על שגרת תרגולים קבועה תייעל את התפקודים של הגוף באופן ניכר.

אנשים שנמתחים על רפורמי פילאטיס

יתרון שני – מאיץ החלמה

מתאמני פילאטיס מכשירים שסבלו בעבר מכאבים שונים יוכלו להעיד שהכאב התפוגג לאחר מספר אימונים. שכן, אימון זה נחשב לכלי שיקומי שמתאים במיוחד לאנשים שמתאוששים מפציעות שונות או אחרים שסובלים מכאבים כרוניים. זו ההזדמנות לציין שמאמני פילאטיס מכשירים שואלים מראש את המתאמנים החדשים אם יש משהו שעליהם לדעת. כלומר, אם הם סובלים מכאב או מגבלה כלשהי.

 

יתרון שלישי: מפחית סטרס וחרדה

המצב הבטחוני המתוח שמתרחש מסביבנו בחודשים האחרונים, הוביל לעלייה ניכרת ברמת הסטרס והחדרה. גלישה מהירה ברחבי הרשת תאפשר לגלות את התלונות של אזרחים רבים שמדווחים על נשימות מהירות, דפיקות לב מהירות ותחושת חוסר אונים. אלה תרים אחר מענה שיפחית את החרדה ויאפשר חזרה מלאה לשגרת חיים נינוחה. פילאטיס מכשירים זו התשובה המדויקת למצב שכזה. שכן, מדובר באימון מדיטטיבי ומרגיע שמצריך התמקדות ב"כאן ועכשיו".

 

מילים אחרונות לסיום

עכשיו אתם יודעים מה זה פילאטיס מכשירים ולמה כולם בוחרים להוסיף את האימון הנחשב ללו"ז השבועי שלהם. בשלב זה נותר לכם רק לחפש מכון מקצועי שיאפשר לכם לקחת חלק בתרגול המרגיע שיחזק את גופכם ולא רק מבחינה פיזית, אלא גם מבחינה נפשית. נאחל בהזדמנות זו שתיהנו מכל רגע ושתצאו מחוזקים.

אישה נמתחת על הרפורמר פילאטיס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כושר גופני