נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תרופות סבתא שנבדקו מדעית ואושרו כיעילות

תרופות סבתא

יש המון תרופות סבתא, שמענו על הסוגים והאפשרויות שנים רבות מכל מיני מקורות שונים. אך לא מדובר במיתוס, מדובר באמצעים טבעיים רבים שעשויים לעזור באמת למצבים רבים שזקוקים מענה. אבל כמובן שלא כל תרופות הסבתא עומדת בתקן המדע, חלק זה יותר עניין של סיפורים, אבל חלק גדול נחקר ונבדק, ונמצא עומד בתקן המדע ויעיל למקרים רבים. בואו לגלות אילו תרופות סבתא אישר המדע כי הן יוכלו באמת לעזור לכן למצבים השונים.

 

תאמינו או לא

אנשים רבים נוטים לפקפק ביכולות של תרופות סבתא, לחשוב שאולי זה סתם מחשבות ישנות חסרות ביסוס שנתנו איזה מענה פנימי ולא מדעי. אך לא בדיוק כך הדבר, נכון שיש תרופות סבתא שאינן מבוססות, אך אולי תתפלאו לגלות שיש המון תרופות סבתא דווקא כן עובדות, ונבדקו היטב על ידי מדענים רבים עד כדי כך שקיבלו אישור על הוכחת יעילות. אז אולי שווה להשאיר מקום של אמון, ולגלות עוד קצת על תרופות הסבתא שהוכחו כיעילות.

 

סיכונים שאסור להתעלם מהם

חשוב מאוד להבין שלא מדובר בכל תרופות הסבתא, לא הכל הוכח יעיל ואף חלק מהתרופות האלו עלולות להתנגש עם תרופות מרשם ולגרום להרעלה ותופעות לוואי בשל החומרים הפעילים שבהן. החלק החשוב זה לעשות בדיקה, לא לקחת תרופות סבתא ללא מחשבה והכרה בנוגע למה בידוק אתם מכניסים לגוף שלכם. תזכרו שכל החלטה של לקיחת תרופה צריכה לעשות ממקום מודע ומבין, מבלי לקחת סיכונים מיותרים.

 

תרופות שאכן נמצאו יעילות

בין התרופות סבתא שנמצאו יעילות תגלו כמה דברים מובנים מאליו וכמה דברים שאולי דווקא יפתיעו אתכם, הינה כמה תרופות סבתא שיעשו את העבודה.

  • שמן דגים – שתייה של שמן דגים, מתברר שעוזרת למניעת מחלות לב, זאת מכיוון שהשמן מכיל חומצות שומן אשר נחשבות יעילות מאוד לתהליכים של הבראה. בנוסף שמן דגים יכול להפחית את הסיכוי להיווצרות קרישי דם וטרשת עורקים, בנוסף להפחת סיכוי לדלקות בלב ובכלי הדם.
  • מרק עוף – המיתולוגיה המוכרת אינה מיתוס, במחקרים שנעשו נמצא כרבים מהמרכיבים במרק עוף יכולים להפסיק את התנועה של תאי דם לבנים מסוימים אשר מעוררים ליחה וגודש הנגרמים מהתקררות. בנוסף נמצא שבמהלך בישול מרק העוף, משתחררת חומצה שיכולה לדלל מוגלה מהצטננות. בעצם השילוב של החום, השומנים, התבלינים והמים עוזר לדברים רבים בהתמודדות עם התקררות והפחתה של דלקתיות בדלקת גרון.
  • שום – שום נמצא יעיל נגד הצטננות, אכילתו בצורה טבעית מקלה על התסמינים ומפחיתה את הסיכוי לחלות שוב.
  • תה – מחקרים מצאו שהתה טוב מאוד לבריאותנו בזכות כמה חומרים פעילים שהוא מכיל העוזרים לטיפול במגוון מחלות כמו שעורה בעיניים.

 

תנסו בעצמכם

בסופו של דבר קל לקחת את המילים האלו בעירבון מוגבל, אך יש אמת רבה בהרבה מהסיפורים ששמענו במהלך השנים. שווה לנסות להאמין קצת ולנסות את תרופות הסבתא שהמדע הוכיח את היעילות שלהן.

תרופות סבתא

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תרופות
ספר
תרופות סבתא נגד דכאון

מחלת הדיכאון היא ללא ספק אחת מהמחלות הכי נפוצות של העיר המודרני שבו אנחנו חיים. לכן, אם גם אתם