נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה פיגמנטציה ואיך מטפלים בזה?

מה זה פיגמנטציה ואיך מטפלים בזה

פיגמנטציה עשויה להופיע על גבי העור לאחר חשיפה קצרה או ממושכת בשמש. בשנים האחרונות אנו עדים לשיח ער בנושא שמטריד נשים וגברים כאחד. החלטנו לעשות סדר ולהעלות מדריך שיציג בפני כל דורש את המידע החשוב על פיגמנטציה ואיך ניתן לטפל בה על הצד הטוב ביותר. הישארו כאן ותגלו את הפרטים הדרושים שיעלימו את כתמי העור הלא רצויים.

 

תכירו את הפיגמנטציה

יש 2 סוגים של פיגמנטציה שנובעים מחשיפה לשמש, הורמונים ושימוש בתרופות:

  1. עודף של מלנין: השכבה החיצונית ביותר של העור שלנו נקראת אפידרמיס. יש בה חומר שנקרא מלנין. יש מצבים מסוימים שבהם נוצר עודף של מלנין שגורם להופעת כתמים כהים על גבי העור.
  2. פיגמנטציה עורית: כמתי גיל ומלזמה הם תופעות הלוואי של פיגמנטציה שנגמרת מעודף מלנין בדרמיס שידועה כשכבה העמוקה ביותר של העור.

תכירו את הפיגמנטציה

הטיפול בפיגמנטציה מחייב פנייה למומחים

בשלב זה אתם יודעים שהפיגמנטציה עשויה להתרחש באזור פנימי יחסית של העור שקשה להגיע אליו כף סתם. בחרנו להדגיש את עובדה זו, כדי לציין בפניכם שטיפול איכותי שיוביל להפחתה או העלמה של הפיגמנטציה צריך להתבצע על ידי גורם מוסמך. כלומר, קוסמטיקאית שמחזיקה במכון יופי שמעניק טיפול פנים עמוק ומקצועי.

 

פנייה למכון יופי מומלץ ומקצועי – כך תעשו זאת

יש כיום אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שמאפשרים לבצע טיפול בפיגמנטציה בפנים שמוביל לתוצאה הרצויה במינימום מאמץ. כידוע, יש היצע רחב של מכוני יופי שיבטיחו לכם טיפולים מתקדמים, אך למעשה, מעטים הם המכונים שמבצעים את ההליך באופן מקצועי.

נדגיש שטיפול בטכנולוגיה שאינה מתאימה עשויה להוביל להחמרה של המצב. נמליץ לפנות למכון שנחשב לשם דבר בתחום, כדי שזה יבצע תחילה אבחנה ורק לאחר מכן ימליץ על דרכי טיפול המתאימות ביותר למקרה שלכם. שימו לב, תוכלו להגיע למכון שכזה לאחר קריאת חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת על ידי מטופלים ומטופלות שראו את התוצאה הטובה במו עיניהם.

פנייה למכון יופי מומלץ ומקצועי – כך תעשו זאת

מהו הטיפול הטוב ביותר? מניעה!

מומחים בתחום הדרמטולוגיה ידקלמו בפניכם מתוך שינה את הכותרת שהוצגה לעיל. שכן, הטיפול הטוב ביותר בתרחיש זה הינה הימנעות. כאשר ההמלצה הגורפת היא לצאת לשמש כשיש כובע רחב שוליים לראשכם וקרם הגנה ייעודי שמתאים לעור הפנים. זו העת להניח את שני הפריטים הללו בהישג יד, כדי שתוכלו לשמור על עור הפנים והגוף בימי הקיץ החמים של ישראל.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הפיגמנטציה ואופן הטיפול בה. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע הרלוונטי, כך שנותר לכם רק ליישם את ההנחיות שהוצגו לעיל ולהישמר מפני קרני השמש המזיקות. נאחל בהזדמנות זו שלא תדעו עוד פיגמנטציה. אם חלילה תמעדו וזו תופיע על עורכם, תדעו לפנות לגורם מוסמך ומומלץ שידע לטפל בה מבלי להחמיר את המצב.

מה זה פיגמנטציה ואיך מטפלים בזה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה