נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אפשר לעשות בדיקת MRI באופן דחוף?

mri דחוף

בימים האחרונים אנו מקבלים מספר רב של פניות מצד גולשים קבועים שלנו שמציינים בזעם כי הם ממתינים מעל ל – 6 חודשים לבדיקת MRI דחופה. כזו שתקבע אם הם צפויים לעבור ניתוח משנה חיים או שלא. הם ציינו בפנינו כי הם חייבים לבדוק אם יש אפשרות לבצע את הבדיקה באופן דחוף, מכיוון שהמוקדים הרפואיים שעמם הם יוצרים קשר עונים בשלילה. החלטנו לצאת ולבדוק את הנושא החשוב באופן מעמיק וחזרנו עם כל הפרטים החשובים.

 

איך הגענו למסקנה בנושא?

רגע לפני שנציג בפניכם את המסקנה בנושא, חשוב שתדעו מהי הדרך שעברנו עד שהגענו למסקנה בנוגע לאפשרות לבצע בדיקת MRI באופן דחוף. יצרנו קשר עם לא מעט גורמים רפואיים שיודעים דבר או שניים על MRI ובדיקות חשובות נוספות וביקשנו לדעת האם יש אפשרות לבצע בדיקת MRI באופן דחוף ביותר.

כמובן שהצגנו את עצמנו ואמרנו שאנחנו מבררים את הפרטים עבור הגולשים שלנו. קיבלנו לא מעט תשובות מצד גורמים מוסמכים שונים שהביאו אותנו למסקנה חשובה שאתם חייבים לשמוע.

 

אז מה המסקנה? אפשר לבצע בדיקת MRI  באופן דחוף או שתיאלצו לחכות?

שימו לב – יש לנו בשורות טובות עבורכם. גילינו שאתם לא צריכים לחכות עכשיו 6 חודשים או יותר כדי לבצע בדיקת MRI  דרך קופת החולים. אתם יכולים לקבוע תור ל – mri דחוף. כמה דחוף? מהיום למחר! כן, קראתם נכון, יש לא מעט מכונים שיאפשרו לכם לבצע את הבדיקה על הצד הטוב ביותר, תוך שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם וללא המתנה.

 

איך תוכלו לדעת איפה יש תורים דחופים ל – MRI  באזור שלכם?

כדי שלא תסתבכו בחיפושים אחר מכונים שמבצעים בהם MRI בדחיפות, אנו נציין בפניכם כי יש כמה דרכים פשוטות לקבוע תור דחוף  ל – MRI בקרבת מקום המגורים שלכם. כדי שתגיעו אל מקום שכזה, אתם יכולים פשוט לערוך חיפוש באחת  או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

 

איך תוכלו להיות בטוחים שמדובר במכון מומלץ?

סביר להניח שאתם קצת חוששים. שכן, אתם צפויים לעבור בדיקה חשובה שצפויה לתת מענה לכאב שאתם חווים. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים במכון מומלץ לביצוע בדיקה זו, עליכם לקרוא חוות דעת שנכתבו אודות אותו מכון ברחבי הרשת.

כך שאם בעצם יישמתם את הפסקה הקודמת, נותר לכם רק לחפש פרטים אודות המכון הנבחר ברחבי הרשת. ההמלצה שלנו היא לערוך חיפוש בלשונית גוגל ביקורות שתאפשר לכם לדעת אם המכון מומלץ או שראוי להימנע ממנו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאפשר לבצע בדיקת MRI דחופה בישראל. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים החשובים בנושא, עליכם רק ליישם את המידע שנכתב לעיל ולהיות בטוחים שאתם מבצעים את הבדיקה בהקדם ובמקום מומלץ ביותר.

mri דחוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אבחונים ובדיקות