נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תשמרי על נפש בריאה: אלו הטיפים שכדאי לך לקרוא

תשמרי על נפש בריאה אלו הטיפים שכדאי לך לקרוא

התקופה הנוכחית מקשה על אזרחים רבים. עובדה זו הובילה אותנו להוציא סדרת מדריכים שתסייע לנשים, גברים וילדים לשמור על נפש בריאה, למרות הפגיעה הקשה שחווינו לאחרונה. מדריך זה הינו הראשון בסדרה והוא ירכז טיפים שפונים לנשים בלבד. הישארו כאן ותהיו בטוחות שתקבלו את הכלים הדרושים לכן שיאפשרו להמשיך בשגרת היום יום על הצד הטוב ביותר.

 

טיפ מספר 1 – תדאגי לגוף שלך

נהוג לומר שהגוף והנפש מחוברים יחדיו. לכן, אם את רוצה לדאוג לנפש, עלייך תחילה לשים דגש לגוף. הדרך הטובה ביותר היא להקפיד תחילה על תזונה נכונה ושתייה מרובה של מים. אם את מעשנת, כדאי להפחית את מספר הסיגריות או להפסיק לחלוטין אם מתאפשר. בנוסף לכך, מומלץ לבצע פעילויות ספורטיביות שיפחיתו את הסיכוי להופעת חרדה ודיכאון. בחרנו להציג מספר פעילויות נפוצות, כדי שתוכלו לבחור את אלה המתאימות לכן:

  • יוגה
  • פילאטיס
  • ריצה
  • שחייה ועוד

טיפ מספר 1 – תדאגי לגוף שלך

תאהבי את הגוף שלך

זה לא כל כך פשוט לאהוב את עצמנו, אבל זה אפשרי. כדי שתגיעי לתוצאה רצויה בהקשר זה, עלייך להסתייע בגורמים חיצוניים שיסייעו לך לראות את הדברים הטובים שבך. חשוב לציין שמדובר במצב שעשוי להיות מורכב במיוחד עבור נשים שמגדירות את עצמן להטב"קיות (לסביות, קוויריות, טרנסיות וכו'). שכן, אלה לא יודעות איך לעכל את השינויים שהגוף שלהן עובר. אם אתן מזדהות עם תרחיש זה, כדאי שתפנו למומחיות של מרכז בשבילך.

 

תטפחו קשרים חיוביים

כל אחת מאתנו מכירה את החברות האלה שלא באמת נמצאות שם בעת הצורך. מדובר במי שישמחו לשבת אתכן על כוס קפה בזמנן הפנוי, אך הן לא ילוו אתכן במצבי קושי. אם אתן נוטות לשכוח מהתרחיש הזה ויש לכן היכרות עמו מקרוב, כדאי שתבצעו סינון באופן מידי. נמליץ לכן לכתוב את המשפט הבא על גבי דף ולתלות על המקרר, כדי שתזכרו את הדבר לזמן ממושך: "עדיף להחזיק בחברה אחת מאשר עשרות חברות שלא יהיו שם בשבילך בעת הצורך".

תטפחו קשרים חיוביים

תמצאי דרכים טובות להתמודד עם לחץ

אי אפשר לעסוק בנפש בריאה מבלי לציין את דרכי ההתמודדות שצריכים לבוא לידי ביטוי בעת מצבי לחץ. שכן, מדובר בעניין בסיסי שיקל עליכן לאורך הדרך. נמליץ בהזדמנות זו לרשום על דף את הסימפטומים השונים שמעידים על לחץ שאתן חוות. לאחר מכן, תמסרו את המידע לגורם מקצועי שיתאים לכן טיפול טבעי שיכלול למשל מדיטציות ותרגולי נשימה שיקלו על הקושי.

 

השורה התחתונה

כל אחת יכולה לשמור על נפש בריאה בגוף בריא. כדי שזה יקרה, צריך ליישם את 4 הטיפים שהוצגו במדריך זה. מי שקראו אותו בעיון רב, יכולות להתחיל ביישומו כבר עכשיו ולהרגיש את השינוי המשמעותי בגוף ובנפש תוך זמן קצר.

תשמרי על נפש בריאה אלו הטיפים שכדאי לך לקרוא

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי

רפואה אסתטית
12 פעולות של רפואה אסתטית

ברוכים הבאים לעולם המרתק של הרפואה האסתטית, שבו מדע ואמנות משתלבים זה בזה כדי לעזור לאנשים לשפר את המראה