נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שלוש הפעולות שחייבים לעשות על מנת לייצר זוגיות בריאה

מערכת יחסים בריאה

חולמים על זוגיות בריאה שתעניק לכם תמיכה, תחושת ביטחון ובית חם? מציאת בן או בת זוג לחיים נראית לרבים מדי כמשימה בלתי אפשרית, אך היא בהחלט אפשרית באמצעות שלוש פעולות פשוטות: התבוננות מעמיקה בדפוסים ההתנהגותיים שלנו והבנתם, למידה כיצד לשפר מיומנויות ולחזק חולשות והצטרפות לקהילה תומכת של רווקים ורווקות המחפשים זוגיות רצינית ויציבה בדיוק כמוכם. במרכז מבינים זוגיות בהנהלת ליאור גור תוכלו לאפשר לעצמכם את התנאים האופטימליים למציאת אהבה חדשה. 

 

מרכז מבינים זוגיות

מרכז מבינים זוגיות הוקדם על ידי ליאור גור במטרה לאפשר לכל אדם למצוא את הזוגיות שתמיד חלם עליה, זוגיות אותנתית שמאפשרת תמיכה, הבנה, יציבות ומערכת יחסים בריאה.

האמצעים להשגת מטרה זו הינם משולבים, בתחילת הדרך ננסה להבין מהם התהליכים הנפשיים שמונעים מאיתנו זוגיות אמיתית ובריאה וכיצד לתקנם, איך להעלות את הערך והדימוי העצמי שלנו וכיצד למצוא את מה שאנחנו מחפשים. בנוסף, מציע המרכז קהילה תומכת של רווקים ורווקות המחפשים זוגיות רצינית ואפשרות לאימון אישי צמוד, ליווי והדרכה אישיים והרבה מאד הבנה ותמיכה. לפרטים נוספים הכנסו לאתר המרכז בכתובת https://liorgur.com.

מערכת יחסים בריאה

שלוש הפעולות שחייבים לעשות על מנת לייצר זוגיות בריאה

גם אתם חולמים על בן או בת זוג שיענו על כל הציפיות שלכם, יעניקו לכם יציבות ובית חם ויעטפו אתכם בחום ואהבה? זו איננה משאלה בלתי אפשרית. באמצעות שלוש פעולות פשוטות תוכלו גם אתם לצאת לדרך חדשה ולמצוא בדיוק מה שאתם מחפשים:

  • הבנת הדפוסים והתהליכים הרגשיים שמונעים מאיתנו אהבה – לכל אחד יש דפוסים שהשתרשו בנו אפילו מבלי ששמנו לב, דפוסים שבגללם אנו נוטים להמנע מליזום מערכות יחסים או מתפרצים בזעם בכל פעם שמשהו לא הולך לפי דרכנו. תחילת הדרך הינה תמיד להבין את התהליכים הללו ולתקנם.
  • סדנא לרכישת כלים משמעותיים למציאת אהבה – באמצעות סדנא בת חמישה מפגשים בני ארבע שעות תוכלו לרכוש כלים משמעותיים להעלאת הדימוי והערך העצמי, למידת דרכי תקשורת טובות ויעילות יותר ועוד ליצירת מערכות זוגיות בריאות ויציבות.
  • אימון והדרכה אישיים להצלחה – במסלול הפרימיום תוכלו לקבל אימון אישי, ליווי והדרכה לגילוי החוזקות הפנימיות שלכם באופן אישי מליאור גור, במהלכו תוכלו להבין מה עצר אתכם עד עכשיו ממציאת אהבה והתוויית המסלול למציאת אהבה אותנתית שתענה על כל הצרכים שלכם ותעניק לכם בית חם.

 

הדרך לאהבה מתחילה במרכז למבינים זוגיות

במרכז מבינים אהבה בהנהלתו של ליאור גור תוכלו לעלות על המסלול הנכון לאהבה באמצעות שינוי הדפוסים ההרסניים שליוו אתכם עד עתה, חיזוק היכולות הפנימיות שלכם, העלאת הדימוי והערך העצמי, שיפור התקשורת הבינאישית, העזרות בקהילה תומכת של רווקים ורווקות אשר כמוכם בדיוק מחפשים אהבת אמת וקשר רציני לחיים להצלחתכם במציאת קשר חם ואוהב.

מערכת יחסים בריאה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות בריאה