נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים נעליים אורתופדיות?

נעל וורודה

אם הנכם עומדים בפני רכישה של נעליים אורתופדיות בגלל בעיה רפואית כמו פלטפוס, סכרת, דורבן בעקב, ועוד – חשוב שתקראו את המאמר הבא. בחירה של נעל אורתופדית יכולה להיעשות בחנות לנעליים אורתופדיות, אך קיימים מקרים בהם יש לקחת מידות מדויקות ולייצר נעל המותאמת אישית.

בחירה של נעל אורתופדית נעשית בהתאם לבעיה – כך לדוגמה, חולה סכרת שעליו להימנע מפציעות יבחר בנעל מעור גמיש עם תפרים מעטים, שתאפשר כניסה רחבה של כף הרגל אל הנעל.

 

קודם כל – נוחות

נעליים אורטופדיות צריכות להיות קודם כל נוחות, ולמעשה כלל הנוחות תקף ברכישת נעל מכל סוג שהוא. אין מדע מדויק העומד מאחורי בחירת נעל אורתופדית, ומסיבה זו חשוב להגיע למכון אורתופדיה מקצועי, המציע מגוון רחב של דגמים.

הגעה למכון תאפשר לכם לקבל ייעוץ מקצועי ולמדוד מספר דגמים עד למציאת הנעל המתאימה ביותר. מומלץ ללכת כמה דקות עם הנעל על מנת להרגיש אותה היטב ולבחון את מידת הנוחות שלה. הגיעו עם גרביים מהבית, ובמידה ואתם משתמשים במדרסים, הכניסו אותם לנעל על מנת לבדוק האם הם מתאימים לה.

 

לא פחות חשוב – היופי והעיצוב

במגוון הקיים של נעליים אורתופדיות היום – ממש אין צורך להתפשר על יופי ועל עיצוב. יצרני הנעליים מציעים מגוון רחב של עיצובים מרהיבים המתאימים לשימוש יום יומי, לפעילות ספורטיבית, ואפילו לאירועי ערב חשובים הדורשים לוק אלגנטי ומהוקצע.

כמו כן, קיימים דגמים ייעודיים המתאימים לעבודה מאומצת, המצוידים בסוליה חזקה. הקפידו לרכוש את הנעליים דרך מכון אורתופדיה מומחה, המציע מגוון רחב של דגמים ופתרונות מקצועיים. צוות המקום ידע לכוון אתכם לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר בבחירת נעל אורתופדית, שללא ספק תשפר באופן משמעותי את איכות חייכם.

 

גם לספורט – נעל אורתופדית

העוסקים בפעילות ספורטיבית וודאי מעוניינים ברכישת נעל אורתופדית איכותית ועמידה המתאימה לסוגים רבים של פעילויות ספורטיביות. קיים הבדל בין נעלי ריצה אורתופדיות לבין נעלי ספורט המיועדות לשימוש בחדר כושר, רכיבה על אופניים, ועוד.

חשוב למדוד את נעל הספורט האורתופדית לאחר אימון קצר, מכיוון שכף הרגל נוטה להתנפח מעט בשל המאמץ הגופני. מדידה של הנעל לאחר האימון תאפשר לכם לרכוש באופן חכם ואופטימלי נעלי ספורט אורתופדיות מתאימות.

 

לסיכום

בכל גיל וגיל האדם זקוק לנעליים נוחות וטובות. רכישה של נעליים נוחות ואיכותיות מסייעת ליציבה נכונה ולמניעה של בעיות אורתופדיות שונות, ומאפשרת הליכה נטולת כאבים ואיכות חיים גבוהה. במקרים מסוימים לא ניתן להסתפק בנעל רגילה, ויש לרכוש נעל אורתופדית, המותאמת בצורה מושלמת לכף הרגל שלנו ולבעיה ממנה אנו סובלים.

רכישה של נעליים אורתופדיות היא אינה דבר פשוט – מדובר בהוצאה משמעותית הדורשת תשומת לב רבה אל הבעיה הרפואית ממנה סובלים, וכן התייחסות לפרמטרים נוספים כמו עיצוב, מחיר, מידה, וכמובן – נוחות.

נעליים ומשקולות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי