נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים שמן לשיער?

שמן שיער

גם אתן מרגישות שכולנו נמצאות במרדף בלתי נגמר אחרי מוצרי שיער האידיאליים ואיכשהו גם כשנראה שמצאנו את המוצר המדויק – אנחנו מרבות להתאכזב ממנו כעבור זמן מה? כן, במידה והרגשתם מעט לבד במרדף זה, הגיע הזמן להודות שזה קורה לכולן והחיפוש נמשך ונמשך ונמשך.

ואם לנסות כל פעם שמפו ומרכך חדשים זה איכשהו לגיטימי (גם מבחינה כספית), בכל הנוגע לקרמים ושמנים לשיער – מדובר כבר בדבר הרבה פחות רציונלי (והרבה יותר יקר). הגיע הזמן שנלמד לבחור את המוצרים שלנו נכון והפעם אנחנו מתחילים משמן לשיער. בסיום הכתבה – אתן כבר לא תטעו. וכנראה תגלו שהשמן המוצלח ביותר זהו שמן מרוקאי. אבל חכו לסוף.

 

 יש שמן ויש שמן

מגוון שמני לשיער הוא מגוון עצום, החל משמן קוקוס הפשוט (שכולן היללו לפני כמה שנים) ועד כדי תערובות שמנים, דוגמת שמן האמפ, שמן קיק ושמן מקדמיה. אז איך יודעים מה לבחור?

שמן

 שמן קוקוס

זוכרות איך לפני מספר שנים כולן היו בטירוף לשמן קוקוס – רק תנו לנו למרוח אותו על הפנים, השיער, הגוף ולהכין חביתה איתו. אבל מאז גילינו כמה דברים – שמן קוקס זה נחמד, אך גם מדובר בשמן כבד וקומודוגני. מה זה אומר? שהוא סותם את הנקבוביות ולאו דווקא בקטע טוב.

בנוסף, זוכרות את החלק של טיגון חביתה על שמן קוקוס? עכשיו תחשבו מה קורה לשיער שלכן ולקרקפת שלכן, אחרי שמרחתן עליו שמן קוקוס ויצאתן איתו לבחוץ בשמש החמה חמה שיש לנו בארץ. בטוחים שאתן יודעות את התשובה. לכן שמן קוקס זה נפלא, אך מוטב להשאיר אותו רחוק מהשיער שלנו.

 

 שמן קיק

לשמן קיק יש סגולות נהדרות והסגולה החשובה מכולן – הוא תורם לצמיחת השיער. אבל תנו לנו לספר לכם שזה שתמרחו אותו על השיער שלכן ולא על הקרקפת – לא באמת יעשה משהו ולכן, אולי לא מדובר בבחירה הטובה ביותר בכל הנוגע לטיפוח השיער (אבל בחירה נהדרת לקרקפת)

 

 שמן מרוקאי

לא סתם מדובר בלהיט שלא יורד מהכותרות כבר כמה שנים טובות. מדובר בשמן ארגן והוא מיטיב במיוחד עם שיער יבש, שרובנו מתהדרות בו פה בארץ. תודות לאותה הזנה שהשמן מעניק, הוא גורם לשיער להיות מבריק וכך גם האדם המיומן ביותר לא יצליח לגלות כמה יבש השיער שלנו היה לפני כן.

 

 כללים לבחירת שמן שיער

כדאי לשים לב לאיזה סוג שיער השמן מיועד – שיער דק רק ירגיש חנוק יותר, אם נשתמש עליו בשמן כבד שנועד לשיער עבה ומתולתל. בנוסף, כדאי לשים לב להוראות השימוש – רוב שמנים לשיער לא נועדו לשימוש על קרקפת ואנחנו ממליצים שלא להסתכן בכוויות ולהיצמד להוראות. ופן נשכח, שמן לשיער לא מורחים לפני שימוש במחליק או בייביליס – זה יכול לגרום נזק.

שמן שיער

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי