נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חיסכון של שנים – איך תשלמו את הוצאות הבריאות שלכם

ביטוח בריאות ראשית

בריאות זה נושא שלא כדי להקל בו ראש. מחלות אורבות מכל מקום וחשוב להתכונן לגרוע מכל. כמו הברכה העתיקה בעולם- "שיהיה לך רק בריאות" כך גם אנו רוצים לברך אתכם, אך מה קורה שהמחלות תוקפות אבל אין דרך לשלם? במיוחד בשביל זה, כתבנו לכם מאמר על חיסכון של שנים – איך תשלמו את הוצאות הבריאות שלכם.

 

איך משלמים את הוצאות הבריאות שלנו חוץ מלקחת הלוואה ולשבור את הראש?

  • ביטוחים – ביטוחי בריאות למיניהם טובים בעיקר להתכוננות עתידית חלילה וחס. כך במידה ויקרה משהו תוכלו להיות בטוחים שעם הביטוח הנכון לא תהיו לבד במערכה הכלכלית שלכם מול המחלה שגם ככה שואבת ממכם כוחות.
  • הוצאת סכום כסף מהחיסכון ילדים שלנו\חיסכון אחר שרצינו לחסוך עבורו. כן זה אינו מקרה נעים לשבור את החיסכון אבל כשהחולי דופק בדלת ויש חשבונות לשלם צריך לעשות מה שצריך לעשות גם אם זה אומר לשבור חיסכון של שנים.

אנו רוצים להציע לכם אופציה נוספת לתשלום על הוצאות הבריאות שלכם מבלי לשבור את החסכונות או לקחת הלוואות, אופציה הנוספת נקראת הר הכסף.

 

מה זה הר הכסף?

הר הכסף הוא פרוייקט הקיים כבר תקופה והוא מבוצע בשיתוף פעולה עם משרד האוצר. משרד האוצר בחן ובדק וראה שקיימים לא מעט כספים אבודים בקופות המדינה והוא מעוניין להחזיר אותם לאנשים הרלוונטים.

ליתר דיוק, יש מעל 470 אלף חשבונות לא פעילים במערכת הבנקים בישראל ומתוכם יש גם מעל 60 אלף חשבונות של נפטרים. סכום זה גדל מידי יום ובגלל הסיבה הזאת פרוייקט הר הכסף קיים.

 

מה פרוייקט הר הכסף מציע?

פרויקט הר הכסף מציע בדיקה חינמית אשר תבדוק לכם על ידי הפרטים האישיים שאתם השארתם האם קיים ברשותכם חשבונות וכספים אבודים שהלכו מכל מיני סיבות ואינכם מודעים אליהם.

אתם תקבלו דוח מפורט של כל הביטוחים הקיימים והחשבונות הפעילים והלא פעילים שיש ברשותכם ובכך תוכלו להפיק את המירב ולהבין מה מגיע לכם ומה לא.

בנוסף פרויקט הר הכסף מציע שירות ויחס אישי, אפשרות להוזלה בביטוח הבריאות שלכם, איתור כפל ביטוחים, פירוט על כסף נזיל, פירוט על מסלולי השקעה אפשריים, פירוט ביטוחיי משכנתא, ליווי מקצועי בכל התהליך וכו'.

לסיכום, מקווים שעזרנו לכם קצת עם השאלה- חיסכון של שנים – איך תשלמו את הוצאות הבריאות. שעכשיו יש לכם את כל המידע על פרויקט הר הכסף שהוא יכול לעזור לכם בשעת צרה כמו מחלה שתקפה אתכם ועכשיו אתם צריכים לשלם סכומי עתק עבור הטיפול והתרופות. במקום לשבור חסכונות אפשר פשוט לעשות בדיקה פשוטה שרק קיימת עבורכם.

ביטוח בריאות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי