נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אלרגיה היא לא סוף הסיפור: הנה 3 כלבים היפואלרגניים מתוקים

גור

נשים וגברים רבים מגלים ביום בהיר אחד כי יש להם אלרגיה לפרווה של כלבים. עובדה זו עשויה לגרום לכמה מהם להימנע ממגע עם כלבים באופן מוחלט, למרות שאין בכך צורך. שכן, יש אפשרות לגדל כלבים היפואלרגניים. זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על האפשרות הזו? אז כדאי שתשארו אתנו ותגלו איזה 3 כלבים יכולים לתת לכם חום ואהבה מבלי לסבול מתסמיני אלרגיה שונים.

 

הכלב ההיפואלרגני המתוק ה – 1 שאתם צריכים להכיר :  כלב רוח אפגני

בחרנו להציג בפניכם במדריך הנוכחי כלבים שאולי נתקלתם בהם בעבר, אך סביר להניח שלא שמעתם על השם שלהם מעולם. שכן, מדובר במדריך מיוחד, כך שהוא צריך לכלול גם כלבים מיוחדים. הכלב המתוק שנבחר להיות בפסקה הראשונה של המדריך הוא כלב רוח אפגני. הגודל שלו הוא בינוני והוא נראה כמו שטיח מלכותי. יש לו שיער יפה, ארוך וחלק שיגרום לכם להיראות לצדו כמו אנשי מלוכה. כדאי שתדעו שהוא יאפשר לכם שלא לחוות תסמיני אלרגיה, אבל תצטרכו לסרק אותו על בסיס שבועי ולספר אותו אצל ספר כלבים אחת לחודש. אחרת, הוא צפוי לגדל ראסטות ולהיראות קצת פחות מלכותי מבעבר.

 

הכלב ההיפואלרגני המתוק ה – 2 שאתם צריכים להכיר :  בישון פריזה

אי אפשר לכתוב מדריך על כלב היפואלרגני מבלי להציג בפניכם את הכלב המתוק ביותר שנקרא על שם המילה "פריזורה" (בעברית – תסרוקת). הכלב הזה מאופיין בתסרוקת תלתלים לבנה ותפוחה, יש מי שקוראים לה "אפרו". מדובר בכלב שמתאים לסביבה עירונית. גודלו קטן יחסית והוא אוהב להתפנק, כך שכדאי שתכינו את הידיים שלכם לכירבולים וערסולים. גם זה כלב שמצריך סירוק לעיתים קרובות, אז כדאי שתשיגו מסרק מתאים שישמש אתכם להמשך.

סיני מצויץ

הכלב ההיפואלרגני המתוק ה – 3 שאתם צריכים להכיר :  סיני מצויץ

הכלב המתוק ה – 3 שיאפשר לכם לשכוח מהאלרגיה הוא כלב סיני מצויץ. מדובר בכלב שיש לו 2 גרסאות:

  1. מראה קירח
  2. מראה שעיר

אם תגדלו כלב שעיר, תצטרכו להשאיר לצידכם מברשת באופן קבוע. שכן, יש צורך לסרק אותו באופן שבועי. אם אתם מעדיפים להימנע משימוש תדיר במסרק, אפשר לגדל כמובן כלב קירח.

 

איך תוכלו לבחור את הכלב המתאים עבורכם?

אם אינכם יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שתדעו שיש לנו דרך להקל עליכם בבחירה. בשלב זה אתם צריכים לשאול את עצמכם את השאלות הבאות שיאפשרו לכם להגיע למסקנה די במהירות:

  • האם אני מעדיף כלב בגודל קטן, בינוני או גדול?
  • האם משנה לי אם יש לו שיער?
  • האם אני מעדיף כלב שמתאים לגדל בעיר?

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים שאלרגיה זה לא סוף הסיפור. שכן, אפשר לגדל כלב גם מבלי לסבול מתסמינים מציקים. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לבחור בחבר לחיים.

כלב רוח אפגני

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי