נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו בעיות ניתן לשפר או לפתור עם דיקור סיני לפוריות

אישה עוברת טיפול

לפעמים אנחנו עומדים בפני בעיות רפואיות כלשהן ומנסים את כל הפתרונות הקונבנציונאליים עליהם ממליצה הרפואה המערבית אך הבעיה לא נפתרת.

כאן יכולה להיות רלוונטית הרפואה המשלימה שיכולה במקרים רבים לעזור היכן שהרפואה הקונבנציונאלית לא מספקת תשובות.

אחד הטיפולים הידועים ברפואה משלימה הוא דיקור סיני, ורבים עוברים את הטיפול עבור מטרות שונות, בין השאר להעלאת הפוריות והגברת הסיכוי להיכנס להיריון.

 

מה זה דיקור סיני?

דיקור סיני היא שיטת טיפול עתיקה שהתפתחה לפני יותר מ-3,700 שנה. במהלך השנים שיטת דיקור סיני התפתחה והשתכללה, כאשר רופאים מיפו את ערוצי האנרגיה בגוף ונקודות הדיקור המשפרות את האיזון בין הגוף לנפש.

 

כיצד עובד טיפול דיקור סיני?

תחילה מאבחנים את המטופלת באמצעות התבוננות של המטפל, בדיקת אזורי רפלקס, מדידת דופק וכן תשאול מקיף כדי לרדת לעומקה של הבעיה. לאחר מכן מכינים את תכנית הטיפול, כולל מספר מפגשים וסדר העדיפויות לטיפול.

הטיפול עצמו נעשה באמצעות מחטים דקיקות החודרות בעדינות למספר נקודות לאורך המרידיאנים. מדובר במחטים סטריליות וחד פעמיות, ומטרתן להשפיע על הגוף. הנקודות הנבחרות הן כאלו שיש להן השפעה על האזורים בהם אנחנו מתמקדים בטיפול.

 

כיצד דיקור סיני מסייע לפוריות?

דיקור סיני היא שיטת טיפול ידועה להגברת הפוריות והסיכוי להיכנס להיריון, והדבר נעשה כך:

  1. דיקור סיני משפיע על זרימת הדם ומגביר את הזרימה לרחם.
  2. דיקור סיני מגביר את איכות הביציות והזקיקים ואת התוצאות ניתן להרגיש כבר בטיפולים הראשונים.
  3. דיקור סיני מוריד מעלינו מתחים נפשיים וגופניים כאחד. כך למשל הדיקור מפחית מתחים המשפיעים על האגן, דבר שמשפר את תפקוד השחלות והרחם.
  4. דיקור סיני משפר את האיזון הנכון של רירית הרחם, כך שלא תהיה דקה ויבשה מחד וגם לא עבה מדי עם כמות נוזלים גדולה מדי מאידך.
  5. בדומה לטיפולים משלימים אחרים, דיקור סיני הוא טיפול שיוצא מנקודת הנחה שלא ניתן להפריד בין הגוף לנפש. כך למשל הדיקור מעודד אנדורפינים שיוצרים אלנו תחושת רוגע ושלווה המגבירים את הסיכוי להיכנס להיריון.
  6. בנוסף לכך, דיקור סיני מטפל בתופעות מחזור שונות כגון כאבי מחזור חזקים, דימום מוגבר או מועט, תקופות מחזור ארוכות או קצרות מדי, וכדומה. טיפול בכל אחת הבעיות אלו מגביר את הסיכוי להיריון.

 

למי מתאים דיקור סיני לפוריות?

באופן כללי דיקור סיני מתאים למצבים רבים בהם ישנה פגיעה בפוריות. הטיפול מתאים הן לבעיות גופניות כגון אנדומאריוזיס או רזרבה שחלתית נמוכה והן לסטרס נפשי וחרדות שפוגעות בניסיון להיכנס להיריון.

 

היכן אפשר לקבל טיפול דיקור סיני לפוריות?

אנחנו ממליצים בחום על עדן גורדון, מטפל מוסמך ברפואה סינית ומתמחה בין השאר בטיפול דיקור סיני לפוריות. עדן בוגר 4 שנות לימוד רפואה סינית במכללת רידמן ומכללת דאו ועבר מגוון קורסי התמחות ברפואה סינית, טיפולי הפריה וכן היריון ולידה ברפואה הסינית.

 

בטן בחודש מתקדם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי