נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אידוי קנביס רפואי מסוכן לבריאות?

קנאביס רפואי

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2 כשמדובר בצריכה של קנאביס. אלו שבעד הצמח הרפואי ואלו שנגד. אם אתם מכירים את המדריכים שלנו, אתם בוודאי יודעים שבכל פעם אנחנו יוצאים לבדוק נושאים שונים שנוגעים לקנאביס כדי לבחון האם הם מסוכנים לבריאות או כאלו שניתנים לצריכה ואף מביאים לריפוי. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד באידוי של קנאביס. יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם כל התשובות שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. בחרנו הפעם להסתייע בגורמים שמבינים דבר או שניים על קנאביס (כן, יש מי שמבינים בעניין זה יותר מאתנו). מדובר באנשים שעוסקים בתחומים הבאים:

  • רופאים
  • אחיות
  • פרופסורים שחוקרים את התחום

שאלנו אותם את כל השאלות החשובות בנוגע להליך האידוי, איך הוא משפיע על הגוף ומה התוצר שלו. כל זאת, כדי להבין בסופו של דבר, האם ההליך מסוכן לבריאות.

 

האם מדובר בהליך שמסוכן לבריאות?

באופן מפתיע, קיבלנו תשובות די זהות מ – 3 הגורמים השונים שאתם התייעצנו. כל אחד מהם אמר שהסכנה לבריאות היא עניין של השוואה. זאת אומרת שאם נשווה את הקנאביס שנעשה בו שימוש בתור נוזל אידוי או קנאביס שנעשה בו שימוש בתור חומר בעירה, אפשר לומר שהמנצח מבין השניים בתחרות המסוכן לבריאות הוא קנאביס שנצרך כחומר בעירה, בתור סיגריה. או כפי שהוא נקרא בשפה העממית – ג'וינט.

 

ההליך מותאם לחולים במחלות שונות

אידוי קנאביס נחשב להליך רפואי שמקל על מטופלים שסובלים ממחלות קשות וקלות. כך שבעצם, אפשר לומר שמדובר בהליך שבוודאות אינו מסוכן לבריאות. שכן, אם רופאים ממליצים למטופלים להשתמש באידוי של קנאביס, הם יעשו זאת אך ורק למטרות ריפוי ולא חלילה למטרה שתפגע במטופלים. כמובן שיש גם מי שבוחרים לצרוך קנאביס באידוי ללא מרשם וללא חולי, אלא למטרות הנאה בלבד. במצבים שכאלו אפשר להיות בטוחים שמדובר בהליך בטוח שאינו מסוכן לבריאות. רק חשוב לבדוק את המינון שנשאף בכל פעם, כדי לא להביא לקושי בהתמודדות עם השפעת החומר שעשויה להיות לעיתים קשה.

 

המסקנה על אידוי קנאביס

לאחר ששוחחנו עם כל הגורמים המוסמכים לדבר, הבנו שצריכה של אידוי קנאביס אינה מסוכנת לבריאות. היא עשויה לפגוע לא פעם בתפקוד היום יומי של אלו שצורכים אותו אם הם עושים זאת מתוך אי ידיעה הנוגעת למינונים הנכונים. כך שאם אתם מתכננים לצרוך קנאביס באופן כזה (או באופן אחר) עליכם לשים לב שאתם צורכים אותו בהתאם למינונים שמותאמים לכם. כך תוכלו לשמור על עצמכם ועל הבריאות שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שסיכם את כל המידע החשוב בנוגע לאידוי של קנאביס רפואי וגילה שהקנאביס אינו מסוכן לבריאות כל עוד צורכים אותו באופן נכון. כעת, נותר לכם לצרוך את הקנאביס שלכם בהתאם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי