נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין ארטיק תעשייתי לבין ארטיק טבעי

ארטיקים מפירות

ארטיקים טבעיים הם כנראה האופן שבו התחיל ייצור ארטיקים בימים עברו.

הדרך לייצור ארטיק טבעי היא כל כך פשוטה והגיונית, שאי אפשר לחשוב על דרך אחרת – אחרי שמכירים את הדרך הזאת ובכל זאת, גם ארטיקים רגילים הם טעימים בטירוף, הם מבוקשים ונחטפים מהמקפיאים בקיץ ולכן, אי אפשר לומר שמוצר אחד יותר טוב מהמוצר השני ובכל זאת – מה ההבדל?

 

ארטיק קרח תעשייתי

אין ישראלי שגדל בארץ ולא מכיר את הארטיקים הקפואים, הצבעוניים, המתוקים והטעימים שאפשר לקנות בסופר, או אצל הגזלן המקומי.

הארטיקים האלה נושאים איתם טעם של ילדות, הם מגיעים במחירים שווים לכל נפש, במגוון רחב של טעמי פירות וכל הילדים אוהבים אותם, אבל לא כולם יודעים מה הם באמת מכילים (למרות שתמיד אפשר לקרוא על האריזה), אז כדאי שתכירו את המוצר שאתם קונים לילדים שלכם באופן קבוע:

ארטיק קרח סטנדרט אחד, מכיל כמעט 4 כפיות סוכר (!!!), מעט נתרן והרבה מים.

 

אין בו שום חומרים מזינים, כלומר, כשאתם אוכלים ארטיק כזה אתם מכניסים לגוף בעיקר סוכר מעובד וצבעי מאכל שאינם בריאים לגוף שלכם, גם אם הם מקררים וממתיקים לכם את היום.

 

ולקינוח – הארטיקים האלה מיוצרים בתהליכי ייצור תעשייתיים, תוך שימוש בחומרים משמרים וחומרים אחרים שתפקידם לספק חיי מדף ארוכים, אבל לאו דווקא לשמור על איכות החיים שלכם.

 

ארטיק קרח טבעי

ארטיקים טבעיים, הם כנראה הארטיקים הראשונים שהומצאו אי פעם, כי כדי להשיג את הטעם של הפירות ואת המגוון של הצבעים, לא צריך ללכת רחוק. מספיק לקטוף כמה פירות טריים ויפים, לטחון אותם היטב, להכניס לתבנית מתאימה ולהקפיא.

התוצאה – שלגון קפוא, קר וטעים, מלא מתיקות ממקור טבעי – מהפירות שמרכיבים אותו, מלא ויטמינים, סיבים, מינרלים ועוד חומרים מזינים, שקיימים רק בפירות טבעיים.

התוצאה – ארטיק קריר ומתוק, מלא טעם, אפשרויות בחירה מגוונות בין טעמים נפלאים, כמו קוקוס תות, אשכולית אדומה, לימונענע וסברס ועוד.

את כולם אפשר לאכול בלי רגשות אשם, בידיעה שאתם מכניסים לתוך הגוף שלכם רק חומרים טבעיים ומרכיבים טובים, אשר מועילים לכם במקום לפגוע בכם.

התחושה של אכילת דבר מתיקה נשארת, אבל היא רק משתפרת עם הידיעה שהממתק הזה הוא מהטבע, שהוא מלא חומרים מזינים, התורמים לגוף שלכם במקום לפגוע בו וכך אתם יכולים להנות מארטיק אחד מושלם, שימתיק לכם את היום, או לרכוש מארז ארטיקים, שימתיק לכם את כל השבוע.

 

לסיכום

ארטיק תעשייתי הוא מתוק, צבעוני וקפוא, בגלל זה כולם אוהבים אותו ואי אפשר לקחת את זה ממנו, אבל אם אתם יכולים להנות מהמתיקות, מהצבעוניות, מהמגוון והקרירות וגם להוסיף על זה את האיכות, את תהליכי הייצור הביתיים, את הביס המלא בריאות שאתם מקבלים, אנחנו לא רואים סיבה שלא להתקדם ולעבור לארטיק מהדור הבא – ארטיק טבעי, טעים, קררררררררר ובריא.

 

גלידות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי