נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין קעקוע ריאליסטי להיפר ריאליזם

אישה

כל מי שאוהב קעקועים, יודע שהם עולם ומלואו.

הקעקועים יכולים להביא איתם צורות שונות, סגנונות שונים, להתקבע על איזורים שונים בגוף ולייצר אופי שונה לחלוטין בין קעקוע לקעקוע.

הרבה סטודיואים לקעקועים מתמקדים אך ורק בסגנון אחד, אולם חלק מהסטודיואים מציעים מגוון רחב של סגנונות, שמאפשר למתקעקעים לעוף עם הדמיון ולהגיע בדיוק לקעקוע שעליו

הם חלמו.

היום נספר לכם מה ההבדל בין קעקוע ריאליסטי להיפר ריאליזם, כדי שתוכלו להתמקד קצת יותר לקראת הבחירה שלכם.

 

קעקוע ריאליסטי או קעקוע היפר ריאליזם

אז בואו נתחיל מהבסיס שיוביל אותנו לגעת במה ההבדל בין קעקוע ריאליסטי להיפר ריאליזם. מדובר כאן על שני סגנונות ששניהם שייכים לעולם האמנות. היות וגם קעקועים הם אמנות מהממת בפני עצמה, הם צריכים להישען על יסודות אמנותיים שמאפשרים להם לקרות בצורה מקצועית ויפה. רק קעקועים שמבוססים על אמנות אמיתית יכולים לתת מענה הולם לרצונות של המקועקעים, ולכן קעקוע ריאליסטי כמו גם קעקוע היפר ריאליזם הם כל כך נפוצים היום בשוק הקעקועים.

כשמדברים על קעקוע ריאליסטי מדברים על קעקוע שתופס רגע מציאותי אחד ומתעד אותו. זו יכולה להיות שקיעה, זו יכולה להיות חיה מיוחדת, ואפילו מלאכים או פרחים קעקוע ריאליסטי מהסוג הזה משמר את המראה המציאותי של האובייקט המקועקע, אך ניתן לשחק איתו ולהוסיף לו טוויסט, למשל: פרח בזמן נבילה או היפרדות של עלה, אריה בזמן שאגה ועוד. אז איפה נופל ההבדל בינו לבין קעקוע היפר ריאליזם?

 

מציאות נקייה ומתועדת

קעקוע היפר ריאליזם, לעומת זאת, מנסה לדמות את המציאות עד כמה שניתן. קעקוע היפר ריאליזם עוסק בעיקר בתיעוד בסגנון פורטרט, כך שהוא שומר על קווים נקיים ועל תיעוד ניטרלי. קעקועים נפוצים של היפר ריאליזם הם פורטרטים של דמויות מוכרות, דיוקנים ועוד. קעקוע היפר ריאליזם לא יכיל טוויסטים מהסוג שפירטנו עליו קודם לכן, משום שהוא חף מניואנסים ומנסה לשקף מציאות כמה שיותר ריאליסטית.

 

באיזה מסוג הקעקועים הכי כדאי לבחור?

בחירת קעקוע היא עניין אישי לחלוטין, משום שהיא מביאה איתה מאפיינים אישיים כמו אהבות ספציפיות, תחביבים, סגנונות מועדפים ועוד. מה שבטוח הוא שמומלץ לבחור במכון קעקועים מקצועי שיודע מה הוא עושה, וששומר על היגיינה, איכות ומינימום כאב.

סטודיו אופס קעקועים הוא בדיוק סטודיו כזה. בסטודיו שממוקם בעיר חיפה תוכלו למצוא רמה גבוהה במיוחד של קעקועים, מקעקעים בעלי ראש אמנותי וחשיבה יצירתית, ואין ספור רעיונות שיכולים לעניין אתכם.

 

לסיכום, צרו קשר עם סטודיו אופס

בין אם אתם מתגוררים באיזור חיפה ובין אם אתם מגיעים אליה מרחוק, סטודיו אופס קעקועים הוא סטודיו שממש לא כדאי לוותר על הביקור בו. קבעו את התור שלכם מראש במספר הטלפון 072-330-5961 ותוכלו להנות גם בעצמכם מרמת הקעקועים הגבוהה ביותר בארץ!

 

קעקוע בגב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי