נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לאילו מצבים רפואיים טיפול בתא לחץ יכול לסייע?

כאב גב

טיפול בתא לחץ הוא ללא ספק אחד מהטיפולים המשלימים החדשים והפופולריים ביותר בתקופה האחרונה ובצדק. אבל עדיין רובנו לא כל כך מבינים במה הוא עוזר והתורים בקופת החולים לא קרובים להתפנות. אז בואו נגלה יחדיו האם טיפול בתא לחץ באמת בריא והאם הוא יכול לסייע למגוון תופעות בריאותיות שסביר שיש למרביתנו.

ראשית חשוב להסביר שטיפול בתא לחץ משמעו כניסה אל תוך תא סגור המזרים לנו חמצן בלחץ גבוה מזה שקיים באטמוספרה. המטרה היא שהחמצן יגיע לריאות ולכלי הדם ובכך יזרז תהליכי החלמה שונים. בהתאם לכך נמצא שטיפול קבוע מסוג זה אכן מסייע למיגור מחלות ותופעות מגוונות, בקרב שכבות גיל שונות. לכן הגיע הזמן ללמוד על אילו מחלות מדובר והאם זה בכלל יכול להיות רלוונטי עבורנו.

 

החלמה מפציעות

בעיה שמרבית הספורטאים, או אלו שמתאמנים באופן קבוע, סובלים ממנה היא פציעות תכופות וכאבי שרירים. המצב כמובן נוצר עקב פעילות מוגברת וניוון לכן על מנת שאותו הספורטאי יוכל להמשיך בעבודתו הוא צריך לקבל טיפול בכאבים וטיפול בבעיה עצמה. הבעיה יכולה להתבטא בכאבי גב, שברים, דלקות שלא נרפאות ועוד. לכן טיפול בכאבי גב למשל, ודלקות שונות הוא בהחלט ניתן באמצעות תא לחץ.

 

החלמה מניתוחים

כפי שציינו, מטרתו של תא הלחץ היא לזרז החלמה, ואיזה עוד מצב רפואי דורש זאת יותר מאשר החלמה מניתוח? תא הלחץ יכול לסייע לנו לבצע החלמה מהירה מכמעט כל סוג ניתוח וזאת בהתאם לתיאום וייעוץ ראשוני אצל הרופא. משמע, נוכל לחזור לפעילות בהקדם האפשרי ונוכל לעשות זאת כשאנחנו בריאים כשור.

 

תא לחץ כטיפול יופי

טיפולים בתאי לחץ תורמים, לא רק בהחלמה ומיגור של מחלות נראות לעין כמו כוויות ופצעים, אלא הוא גם מסייע במידה ריבה לעיכוב ההזדקנות, על ידי הגברת ייצור הקולגן בגוף שלנו. מה שאנחנו נקבל בפועל הוא טיפול כפול שמסייע לנו להישאר בריאים וחזקים ובמקביל טיפול אנטי-אייג'ינג לכל דבר ועניין.

 

טיפול עקבי

לא תמיד חייב לגשת לטיפול בתא לחץ עקב היווצרות בעיה כלשהי. במידת האפשר, מומלץ ביותר לשלב את הטיפול כחלק משגרת החיים וזאת על מנת למנוע מלכתחילה הופעה של תופעות שנרצה למנוע, כמו זיהומים ודלקות. כך בעצם אנחנו חוסכים מעצמנו את עוגמת הנפש והדאגה, מה שמפנה לנו יותר זמן פשוט ליהנות מהחיים.

 

לסיכום

טיפול בתא לחץ הוא אחד הטיפולים הפופולריים ביותר כיום, היות ונמצא שהוא מסייע בהפחתת סימני גיל, הופעת דלקות זיהומים ועוד. לצד זה הוא מסייע בטיפול ומיגור של מחלות קיימות וגם מסייע בהחלמה מהירה מפציעות וניתוחים. את הטיפול נעשה בתוך תא ייעודי המזרים חמצן בלחץ גבוה ונעשה אותו בתדירות המורשה על פי החלטת הרופא שלנו ובהתאם לתסמינים.

כאב גב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי