נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

משאירים את העבר מאחור: הכל על הסרת קעקועים

קעקוע

אם נכנסתם לכתבה הזו, כנראה שאתם בעלים (לא כל כך גאים) של קעקוע שעשיתם בעבר ומעוניינים להסירו. אז דבר ראשון, ברוכים הבאים למועדון.  כנראה שעשיתם את הקעקוע כשחשבתם שהוא יהיה קישוט יפה על גופכם שלא תתחרטו עליו לעולם, אבל החיים, כמו החיים, מובילים אותנו לקבל החלטות שאנחנו מצטערים עליהם בדיעבד. בכל מקרה, אל תדאגו – אנחנו כאן כדי להסביר לכם הכל על תהליך הסרת הקעקועים ומה היא הדרך האופטימלית לעשות זאת עם מינימום כאב ומקסימום תוצאה.

 

פרוצדורת הסרת קעקועים

הסרת קעקוע נועדה כדי להוריד את הקעקוע אשר לא רצוי יותר על ידכם. קיימות מספר טכניקות לעשות זאת, אשר כוללות הסרה כירורגית, דרמבריסיה והדרך הנפוצה ביותר – הסרת קעקועים באמצעות לייזר.

יש לציין שמכיוון שהדיו של הקעקוע ממוקם מתחת לשכבה העליונה של העור, להסיר את הקעקוע הוא תהליך מסובל יותר מאשר הקעקוע הראשוני שלו, דבר אשר מתבטא בעלות גבוהה יותר ותהליך שעשוי להיות ארוך יותר.

אם אתם מעוניינים בהסרת קעקועים, התייעצו עם רופא עור לגבי האפשרויות שיש לכם ואל תנסו להסיר את הקעקועים בעצמכם באמצעים "ביתיים" כגון קרמים ועוד. לרוב, טיפולים מסוג זה לא צפויים להיות יעילים ואף עלולים לגרום לתופעות לוואי לא רצויות אחרות כגון גרד, נפיחויות ועוד.

 

דברים שצריך לקחת בחשבון כאשר אתם מעוניינים בהסרת קעקועים

אנחנו כאן כדי לספר לכם כמה עובדות חשובות על הליך הסרת הקעקוע ומה הוא כולל. במסגרת כך, עליכם לדעת ולקחת בחשבון מספר דברים אשר יכולים להשפיע עליכם ועל ההחלטה:

 

1.      משך זמן ההחלמה להסרת קעקוע

רוב האנשים בוחרים בטיפול הלייזר מכיוון שהוא נחשב הבטוח, היעיל והקל ביותר וכמובן שאינו מצריך הליך כירורגי. במסגרת הליך זה, יש לדעת כי הקעקוע לא נעלם אחרי טיפול אחד. למעשה, הסרה מלאה של קעקוע עשויה לקחת שנתיים וחצי בממוצע. במסגרת כך, אנשים קובעים טיפולי לייזר בהפרש של שלושה חודשים אחד מהשני כדי להפיק את המרב מכל טיפול.

 

2.      התהליך להסרת קעקוע הוא יקר

מכיוון שאתם נדרשים ללכת לאנשים מקצועיים אשר מתמחים בהסרת קעקועים, הטיפול עצמו אינו זול כלל ויכלול כנראה הוצאה של כמה מאות או אלפי שקלים לצורך מטרה זו. עם זאת, כמובן שהמחיר יקבע לפי גודל הקעקוע, הצבע שלו וכמה שנים עברו מאז שקעקעתם אותו. ממליצים לכם ללכת לקבל חוות דעת ראשונית ולהבין את מסגרת ההוצאה.

 

3.      אפשר להסיר כל סוג קעקוע

בעבר היתה נטייה להאמין שלא ניתן להסיר סוגי דיו צבעוניים או בהירים מדי. עם זאת, כיום, ניתן להוריד את כל סוגי הקעקועים ללא קשר לגוונם ולגוון העור של מסיר הקעקוע.

 

לסיכום

תהליך הסרת הקעקוע הוא משמעותי עבורכם ואנחנו ממליצים לכם ללכת למרפאה אשר מתמחה בכך ותדע להנחות אתכם בכל שלבי התהליך. בהצלחה!

מחט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי