נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתחילים להקשיב: מתי נצטרך מכשיר שמיעה?

אוזנייה

פגישה מקרית עם חבר מהעבר גרמה לנו לתהות מדוע הוא לא מבצע בדיקת שמיעה. שכן, גילינו, שבניגוד לעבר, הוא לא מגיב לקריאות ומבקש שידברו עמו בקול גבוה במיוחד. עובדה זו הובילה אותנו לבדוק מהם המקרים שבהם צריך להשתמש במכשיר שמיעה. שכן, הסיטואציה הזו נראתה לנו כמו מצב שכזה. נפגשנו עם מומחים וביררנו אתם את העניין ולאחר מכן, חזרנו עם כל התשובות שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להגיע למסקנה בנושא

כשהבנו שאנחנו עתידים לכתוב מדריך בנושא מכשירי שמיעה (כלומר, זה שאנחנו כותבים ברגעים אלו ממש). הבנו שאנחנו צריכים להיפגש עם אנשים שיש להם מכשירי שמיעה שנרכשו בשנים האחרונות. שכן, הם אלו שיוכלו להגיד לנו מתי צריך מכשיר שמיעה. הגענו על 10 אנשים כאלה לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בכל מיני קבוצות פייסבוק. לשמחתנו, הם הסכימו לקחת חלק במדריך ואמרו לנו מהם המצבים שבהם יש צורך במכשיר שכזה. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל אלו שמסרו לנו מידע. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חיונית בנושא.

 

מתחילים להקשיב: מצב מספר 1 שבו תצטרכו מכשיר שמיעה

אם אתם חושבים שיש לכם צורך במכשיר שמיעה אבל אתם לא בטוחים, כדאי שתדעו שהיכרות עם המצב ה – 1 תגרום לכם להבין אם אתם צריכים לבדוק פרטים על מכשירי שמיעה או שלא. מדובר במצב שבו אתם שמים לב כי אנשים מסביבכם מדברים פתאום יותר חלש. אם כך, כדאי שתדעו שכנראה שלא כולם התחילו להנמיך את עצמת הדיבור, אלא, כנראה שהשמיעה שלכם השתנתה.

 

מתחילים להקשיב: מצב 2 אחת שבו תצטרכו מכשיר שמיעה

המצב ה – 2 שיגרום לכם להשיג מכשיר שמיעה הוא מצב שבו תרגישו שאתם אומרים הרבה פעמים את המילים הבאות: "מה? לא שמעתי!". אם המילים הללו הפכו להיות חלק מאוצר המילים הקבוע שלכם – כדאי שתבדקו פרטים אודות מכשיר שמיעה. שכן, מי שאומרים את זה אלו אנשים שהשמיעה שלהם התדרדרה.

 

מתחילים להקשיב: מצב מספר 3 שבו תצטרכו מכשיר שמיעה

אם נפגשתם לאחרונה עם רופא אוזניים שציין בפניכם שהשמיעה שלכם ירדה, אתם נמצאים במצב ה – 3

שמראה שאתם צריכים מכשיר שמיעה. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שאין בכך בושה. הצורך במכשיר שמיעה זהה לצורך במשקפיים, נעליים ובגדים. אלו פריטים שאי אפשר להתקיים בלעדיהם.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 המצבים שבהם תצטרכו מכשיר שמיעה. כעת, כשאתם יודעים מהם המצבים האלה, נותר לכם רק לבדוק אם אתם עונים על אחד או יותר מהם. במידה וכן, אתם כבר יודעים מה עליכם לעשות בשלב זה. אם לא, אנחנו כאן כדי להגיד לכם שהגיע הזמן לצאת ולהשיג מכשיר שמיעה שישנה את חייכם.

מכשיר בריאותי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי