נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נפטרים מהכאב: טיפים להתמודדות עם כאבים

דוקטור

אם גם אתם מוצאים את עצמכם תופסים את הצוואר או את הגב, מסתובבים עם כאבי ברכיים, או כל כאב אחר, חשוב שתעצרו לרגע ותקראו את המאמר הקצר הזה. אנשים רבים מסתובבים בעולם עם כאבים שונים ומתמשכים ולא מצליחים לטפל בהם. הם לוקחים כדורים ומשככי כאבים, הולכים לשלל בדיקות רפואיות, אבל כל זה לא עוזר. אז גם אתם חלק מהקבוצה הזו, ועוד לא התייאשתם מלנסות למצוא טיפול שיקל עליכם, הגעתם בדיוק למקום הנכון. אספנו כאן עבורכם כמה טיפים חשובים מאוד שיכולים לסייע לכם להתמודד עם כאבים שונים.

 

אז איך אפשר להתמודד עם כאבים?

המאמר נכתב באדיבות רנה שפירא – מומחית לטיפול בכאבי כתף ודורבן בכף הרגל והוא לא עוסק בסוג מסוים של כאב אלא בכאב באופן כללי. הכנו כאן עבורכם רשימת עצות ששווה לנסות ליישם ולהקל על עצמכם:

 

תמיכה נפשית ורגשית

כמעט בלתי אפשרי להתמודד לבד עם כאב כרוני שלא עוזב אתכם, בטח כאשר אף אחד מהאנשים בסביבה הקרובה שלכם לא מבין אתכם וכולם חושבים שאתם סתם בכיינים שאוהבים להתלונן. חשוב מאוד שתמצאו קבוצת תמיכה או קהילה מסוימת (פיזית או ברשת חברתית) שתהיה מבחינתכם מרחב בטוח, כזה שבו אתם יכולים לפרוק את התחושות ולקבל תמיכה וייעוץ מאנשים שחווים ומרגישים דברים דומים. גם אם הפריקה לא תשפר את מצבכם הפיזי היא בוודאי תשפר את המצב הנפשי שלכם. בנוסף, לעתים תוכלו לקבל עצות וטיפים ששווים זהב מחברי הקהילה שלכם.

 

מדיטציה ונשימה

תרגול של טכניקות נשימה ומדיטציות יכול לעזור מאוד לגוף שלכם להוריד את רמת המתח שבו ולהיכנס למצב רגוע הרבה יותר. תוכלו כמובן להירשם לחוגים או קורסים פרונטליים, אך אם אתם לא אוהבים לצאת מהבית תוכלו גם למצוא ברשת האינטרנט סרטוני הדרכה רבים. תרגול זה יכול לסייע בהפחתת הכאב באופן משמעותי.

 

תכנון מקדים

חיים עם כאבים הם ללא ספק דבר קשה ומאתגר מאוד, אך אם תשתדלו לתכנן כמה שיותר דברים מראש הכל יהפוך לקל יותר. אל תבנו לעצמכם יום רצוף במשימות פיזיות אם אתם יודעים שזה יגרום לכם לקרוס באמצע היום. תנו לעצמכם את המנוחות הדרושות והקשיבו לגוף.

 

טפלו בעצמכם

אל תתייאשו מלטפל בבעיה וחפשו עוד ועוד אפיקי טיפול. פעמים רבות הרפואה הקונבנציונלית לא מוצאת או לא מכירה בפתרונות אחרים, אבל אין שום סיבה שאתם תמשיכו לסבול בגלל זה. יש כיום מגוון עצום של שיטות טיפול ומטפלים שיוכלו לסייע לכם באופן משמעותי ולשפר את איכות החיים שלכם בצורה שאפילו לא דמיינתם.

 

לסיכום

אין ספק שחיים הם כאבים הם סיפור קשה ומורכב. עם זאת, יש כדאי לדעת כמה דרכים שבהם ניתן בכל זאת להפוך את העניין הזה למעט פחות קשוח.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי