נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סוגי מזרנים מפנקים שכדאי לכם להכיר

חדר שינה

שינה היא אחת הפעולות החשובות שאנחנו עושים ביום יום.

בכדי שהשינה תהייה איכותית, טובה ומועילה, כדאי שנרגיש בנוח במהלך הלילה.

לכך אחראי בין היתר המזרן שלנו, לכן חשוב שנבחר כזה נוח, מותאם וטוב עבורנו.

איך עושים זאת? ואילו סוגים קיימים? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

 

למה חשוב שתבחרו מזרן טוב

אם נחשוב על כך, אנחנו מבלים כשליש מחיינו בשינה, כאשר המיטה הופכת להיות חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו. ידוע כי הגב שלנו הוא אזור רגיש ובעיקר חשוב, על כן אין זו שאלה שאנחנו צריכים לשמור עליו ולדאוג לבריאותו. בשילוב הדברים, מי שירצה להעניק תמיכה טובה לגוף כדאי שיבדוק טוב על איזה מזרן הוא ישן בלילה והאם הוא מטיב עימו מספיק.

 

מה הפרמטרים לבחירת מזרן

כאשר נרצה לקנות מוצר מסוים בדרך כלל נסתכל על המראה שלו וכמובן על המחיר, אך במקרה של רכישת מזרן, קיימים מפרמטרים חשובים יותר. אחד הדברים העיקריים שחשוב שנבדוק הוא איכות המזרן הכוללת את עניין הנוחות שלו ועד כמה הוא מתאים לגוף. התאמה של מזרן היא גם עניין אינדיבידואלי כאשר למשל מה שנוח לאחד לא בהכרח כך עבור האחר, ישנם כאלה שיעדיפו מזרן רך ואחרים קשה ועוד.

 

סוגים שכדאי שתכירו

בשוק המזרנים ישנם מספר סוגים נפוצים לכל אחד המאפיינים שלו. ישנם מזרני ספוג שאינם מכילים קפיצים בכלל ועשויים משכבות של ספוג. מזרנים אלה הם יותר אלסטיים וגמישים. לעומתם, יש את מזרני הקפיצים שמורכבים בעיקר מקפיצים ועליהם שמים שכבות של לטקס, ספוג או ויסקו. כשמם כן הם, מזרנים קפיציים יותר. כשתרצו לרכוש מזרן חשוב שתקראו מאילו שכבות הוא מורכב ומהי רמת הצפיפות שלהן.

תשנו כמו מלכים

לאלה מימכם שירצו להרגיש בסוויטה מפנקת ושכל לילה הוא בגדר חלום, כדאי שתשקלו להשקיע ולקנות מיטה קינג סייז ולהרגיש בממלכה. מזרן הקינג סייז הוא בגודל של 200/195 עצום ומפואר ונוח במיוחד. לזוגות שרוצים להתפנק ולהרגיש כאילו לכל אחד יש את המרחב האישי שלו, מומלץ לקנות מיטה זוגית קינג סייז שתענה על כך.

 

מה עם הבסיס

אמנם לבסיס המיטה יש משמעות קטנה יותר מאשר למזרן, אך גם הבחירה בו היא חשובה. הפרמטרים בהם כדאי שתתחשבו שונים, לדוגמא, רצוי לבחון את הכובד של הבסיס, את האפשרות להזיז אותו והתאמתו לעיצוב החדר. בעיקר, יש להתאימו לגודל ולמשקל של המזרן. למשל אם תקנו מזרן קינג סייז תצטרכו לקנות בהתאמה בסיס מיטה קינג סייז כזה שיוכל לעמוד בגודלו ויישאר יציב.

 

לסיכום

קיימים סוגים שונים של מזרנים ולכל אחד היתרונות שלו. ההתאמה של מזרן אליכם היא אינדיבידואלית לפי הצורך שלכם וההרגשה האישית. בין הסוגים תוכלו למצוא את מזרן הקינג סייז המפנק באיכותו ובעיקר בגודלו כזה שייתן לכם הרגשה של בית מלון.

 

מזרן אורטופדי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי