נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

צמיד נגד בחילות – איך הוא עובד

שעונים

אין ספק שאחת מהתקופות הכי מרגשות בחייה של אישה היא תקופת ההיריון.

זה נכון בין אם מדובר על היריון ראשון, שני או שלישי, אך מה שכן, לא מעט נשים מדווחות גם על בחילות לא נעימות.

מה עושים כשזה הופך לענייני יומיומי?

והאם עצם העובדה שתוך תשעה חודשים זה יסתיים זו באמת נחמה מלאה? התשובה היא כמובן לא.

 

הכירו את הצמיד היעיל נגד בחילות ההיריון

הרבה מאוד נשים בעולם כבר עשו שימוש בצמיד הזה ולכן, אם גם אתן סובלות מבחילות ולא יודעות מה לעשות יותר, אתן לא לבד. אי אפשר לקום בכל בוקר ולחכות שהיום רק יגמר ושרק נפסיק להרגיש את הבחילות הנוראיות, ולכן כדאי לדעת: צמיד נגד בחילות זה הפתרון הנכון. כדי שנוכל להבין איך הצמיד עובד צריך להבין תחילה קצת יותר לעומק את נושא הבחילות. בפועל בחילות נגרמות על ידי העברה של אות בחירה אל הבטן דרך המוח. זה מה שגורם להתכווצות חריגה וכתוצאה מכך לא פעם נגיע גם להקאה. על ידי שחרור של פולס מיוחד בדרך נמוך ניתן להתאים את האותות העצביים הללו אל הבטן וגם בחזרה ממנה. כך למעשה נמנעות הבחילות כי למעשה לא מתקבל אות על הבחילה.

 

האם מדובר על צמיד עם אישורים בריאותיים?

אם יש משהו שמאפיין את כל הנשים בהריון, זה שהן רוצות לעשות הכול כדי להגן על העובר שלהן. לכן ברור מדוע, אפילו אם אתן סובלות מבחילות חזקות במיוחד, לא תעשו שימוש בשום תכשיר או צמיד אם לא תהיו בטוחות שהוא אכן כולל את כל האישורים הנדרשים. החדשות הטובות הן שכאשר מדברים על צמיד נגד בחילות, הרי שמדברים על צמיד שיש לו את כל האישורים שצריך. הוא באישור של הFDA, שזה מנהל התרופות האמריקאי והוא גם באישור משרד הבריאות הישראלי. יש לו תו תקן ישראלי ולכן ברור שמכל הבחינות זו יכולה להיות בחירה טובה שבעזרתה ההיריון יהיה הרבה יותר נעים.

 

איפה אפשר לקנות צמיד כזה?

האמת היא שבישראל כל נושא הילודה מאוד מדובר ומתקדם ולכן ברור מדוע ניתן למצוא את כל הצמידים האלה באינספור מקומות. משמעות הדברים היא שאם גם אתן רוצות לנסות אותו, זה אפשרי. כל שעליכן לעשות זה לבחור את המקום הנכון לרכישת הצמיד, כי כמובן שניתן למצוא היום קשת רחבה של מחירים. האם באמת כדאי לבחור את המקום עם המחירים הכי גבוהים שיש? התשובה היא כמובן לא. מה שכן, כדאי לדעת שאתן יכולות להזמין היום צמיד כזה אפילו בלי לצאת מהבית, וכמובן שיש לכך יתרון גדול, במיוחד בתקופה הקורונה שאיתה כולנו מתמודדים. לכן, אם אתן מעדיפים לא לסכן את עצמכן כשאתן יוצאות לקניות, הזמינו את הצמיד נגד הבחילות אונליין ותראו שתצאו מרוצות.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי