נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך איפור קבוע יכול להשפיע על היום יום שלך

אישה מתאפרת

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער שמתרחש במדיות השונות. נשים רבות בחרו לחשוף את העובדה כי יש להן איפור קבוע והן ציינו בפני אחרים מידע שונה בנושא. הדבר הוביל לקיומן של שיחות בנושא. חלקן כללו מידע נכון וחלקן כללו מידע שגוי. קראנו את המידע משני הצדדים והבנו שצריך לעשות סדר בנושא. לכן, יצאנו לבדוק איך איפור קבוע יכול להשפיע על חיי היום יום וחזרנו עם כל הפרטים הנכונים והעדכניים שחשוב שתדעי.

 

תכירו את הנשים שעומדות מאחורי המדריך

בחרנו לכתוב את המדריך תוך סיוע מצד נשים שיש להן איפור קבוע כבר תקופה ארוכה. הגענו אליהן לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה נשית גדולה ובו כתבנו שאנו רוצים לעשות סדר בנושא. הסברנו שהשיחות שמתרחשות ברחבי הרשת גורמות לבלבול רב בקרב הציבור ושאנו סבורים שמישהו צריך לסכם את העניין בקצרה ולהציג את הנושא על הצד הטוב ביותר. לשמחתנו, מעל ל – 40 נשים פנו אלינו ואמרו שהן ישמחו לקחת חלק. בסופו של דבר, הסתייענו ב – 3 מתוכן וביקשנו לשמוע מהן איך האיפור הקבוע משפיע על היום יום שלהן, כדי שגם אתן, קוראות יקרות, תוכלו לדעת איך הוא צפוי להשפיע עליכן.

 

איך איפור קבוע יכול להשפיע על היום יום שלך? התשובה של שירית

שירית ציינה בפנינו שהיא ביצעה ממש לא מזמן הליך של איפור קבוע גבות אצל מומחית בתחום. היא אמרה שבתחילה חששה מההליך, פשוט כי לא ידעה מה תהיה התוצאה ואיך היא תרגיש. בסופו של דבר, היא גילתה שהאיפור הקבוע גרם לה להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמה. אם בעבר היא הייתה נמנעת מלהצטלם או להביט במראה בגלל שהגבות שלה היו דקות ולא מסודרות, היום, היא מרגישה הרבה יותר בנוח.

 

איך איפור קבוע יכול להשפיע על היום יום שלך? התשובה של יעל

יעל ביקשה שנכתוב את התשובה שלה בנושא כי היא סבורה שמדובר בעניין שייגע לנשים רבות. לדבריה, האיפור הקבוע שביצעה לאחרונה הוביל לעלייה משמעותית בביטחון העצמי שלה. היא אמרה שעד לא מזמן היא הייתה מתבצרת בבית ומנסה כמה שפחות לצאת בגלל שלא הייתה נראית טוב לדעתה. האיפור הביא לעלייה משמעותית בביטחון העצמי שלה והיא מקווה שהדבר יקרה גם לאחרות.

 

איך איפור קבוע יכול להשפיע על היום יום שלך? התשובה של יער

יער ציינה בפנינו שהאיפור הקבוע שינה לה את כל סדר היום. כולם מסביבה אמרו לה שהיא פתאום עומדת בזמנים ולא מאחרת לכל מקום, למשל:

  • למקום העבודה
  • למפגשים חברתיים
  • לארוחות משפחתיות

לדבריה, הדבר נובע בעקבות העובדה שהיא לא צריכה להתאפר בכל בוקר מחדש.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המידע המסודר בכל הנוגע לאיפור קבוע והאופן שבו הוא ישפיע על היום יום שלך.

מוצרי טיפוח

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה