נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מכונה לייבוש לק ג'ל?

דולרים

בין אם את מניקוריסטית מקצועית, מתחילה, או מניקוריסטית ביתית שעושה לק ג'ל רק לעצמה בבית – את חייבת להיות בעלים של ציוד, ובין היתר לפחות מכונת ייבוש לק ג'ל אחת. אבל כאשר צריך להתחדש, נתקל בהיצע ענק כיוון ישנם סוגים רבים של מכונות ייבוש ללק ג'ל, איך בוחרים וכמה זה עולה?

 

על מה צריך להקפיד?

יש כמה דברים המבדילים מכונה אחת מאחרת. ראשית, חוזק הנורות. בתוך המכונה מותקנות נורות קטנות או גדולות, סגולות לרוב. האור של נורות אלה הוא זה שמייבש את החומר כאשר מכניסים את היד למכונה. חוזק הנורות משנה ממכונה למכונה ומשפיע על עוצמת הייבוש וזמן הייבוש – כמה זמן נדרש להשאיר את היד במכונה עד שהלק מתייבש ומתייצב לחלוטין.

ככל שהנורות חזקות יותר, כך המכונה תהיה יקרה יותר. אולם, יש באפשרותך לבדוק האם ניתן להחליף נורות במכונה, ובכך לקנות מכונה זולה יותר ונורות מתאימות בנפרד ולהחליף לבדך בבית.

בנוסף, ישנם סוגים שונים של טיימרים במכונות השונות. ישנן מכונות שהאור בהן נדלק מיד עם הכנסת היד למכונה, ונכבה תאחר 30 או 60 שניות לפי מה שבחרת במכונה באמצעות כפתור. אולם, ישנן גם מכונות שאין להן חיישן או טיימר ולכן את נדרשת להדליק את המכונה ולהכניס את היד לזמן קצוב שתספרי בעצמך (אפשר להשתמש בטיימר בטלפון הנייד). בדרך כלל, מכונות ללא טיימר או חיישן תנועה יהיו זולות יותר.

 

מכונות מומלצות

ניתן לקנות מכונת ייבוש לק ג'ל גם דרך האינטרנט, ומבלי לצאת מהבית. באתר גו גוד תמצאי מכונות ייבוש במחירים מוזלים, החל מ-239 ₪. במחיר זה כלולה מכונה המצוידת בחיישני תנועה חכמים אשר מדליקים את נורות הייבוש עם כניסת היד למכונה, 4 מצבי זמן לייבוש דינמי של שכוות לק בעובי שונה וכן תחתית נשלפת שתקל על ניקוי המכונה בסוף הטיפול.

 

עוצמת כוח של הנורות: 120 W.

גם בחנויות פיזיות, כדוגמת חנויות המיועדות לציוד ציפורניים ולמקצועות היופי וכן חנויות איפור פשוטות יותר שניתן לאתר בכל קניון מקומי – תוכלי למצוא מכונות לייבוש לק ג'ל במחיר של לא יותר מ-300 ₪. המכונות יחזיקו זמן רק עבורך וזוהי השקעה כמעט חד פעמית בעסק שלך או בבית.

אפשרות נוספת לרכישת מכונה היא אתרי אינטרנט זרים דוגמת עלי-אקספרס וכדומה, המציעים מכונות זולות מאוד, שמחירן לא עולה על 100 ₪. אם את תחת תקציב מוגבל, זוהי אופציה טובה עבורך. עם זאת, במידה וביכולתך להשקיע כמה עשרות שקלים נוספים, עדיף לרכוש מאתר אמין בארץ או בחנויות בארץ, מכונה איכותית ועוצמתית.

 

לסיכום

מחיר מכונת ייבוש לק ג'ל משתנה, החל מפחות ממאה שקלים ועד למאות שקלים. בחירת המכונה נובעת בין היתר ממחירה, ומכונות שונות יתאימו לצרכים שונים (מכון יופי מקצועי או שימוש ביתי). סקרי את מיטב האופציות בטרם הרכישה!

טיפול קוסמטי

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה