נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה והביטחון העצמי של המטופל. החל מטיפולים בהזרקה כמו בוטוקס וחומרי מילוי ועד טיפולי לייזר ועיצוב הגוף, אסתטיקה רפואית מציעה מגוון רחב של אפשרויות למטופלים המעוניינים לשפר את המראה שלהם. במאמר זה נחקור את הטיפולים והטכנולוגיות השונות הזמינות באסתטיקה רפואית וכיצד הם יכולים להועיל למטופלים.

 

טיפולים בהזרקה

אחד הטיפולים הבולטים ביותר שנעשים כחלק מתחום אסתטיקה רפואית הם טיפולים בהזרקה, כגון בוטוקס וחומרי מילוי עוריים, הם מהטיפולים האסתטיים הרפואיים הפופולריים והנפוצים ביותר. בוטוקס הוא נוירומודולטור המוזרק לעור כדי לשתק זמנית את השרירים הגורמים לקמטים וקמטוטים. חומרי מילוי עוריים, לעומת זאת, מוזרקים לעור כדי להוסיף נפח ולהחליק קמטים וקמטוטים. שני הטיפולים מהירים, יחסית לא כואבים, ויש להם זמן השבתה מינימלי.

אסתטיקה רפואית

טיפולי לייזר

טיפולי לייזר הם אפשרות טיפול אסתטי רפואי פופולרי נוסף. ניתן להשתמש בלייזרים לטיפול במגוון רחב של בעיות עור, כולל קמטים עדינים וקמטים, כתמי גיל, נזקי שמש ואקנה. ניתן להשתמש בלייזרים גם להסרת שיער לא רצוי ולשיפור המראה של צלקות וסימני מתיחה. טיפולי הלייזר הפופולריים ביותר הם לייזר CO2 חלקי, לייזר Fraxel ו-IPL (Intense Pulsed Light).

 

עיצוב גוף

עיצוב גוף הוא אפשרות טיפול אסתטית רפואית שנועדה לעזור למטופלים להשיג מבנה גוף חטוב וחטוב יותר. אפשרויות הטיפול כוללות שאיבת שומן, המסירה עודפי שומן מהגוף, ומתיחות בטן, המסירות עודפי עור ושומן מהבטן. טיפולי עיצוב גוף אחרים כוללים פיסול גוף עם CoolSculpting, המשתמש בקירור מבוקר כדי למקד ולחסל תאי שומן, ו-Cellfina, הליך זעיר פולשני המכוון לגורמים הבסיסיים לצלוליט.

 

הצערת העור

הצערת העור היא היבט חשוב נוסף של אסתטיקה רפואית. זה יכול לכלול מגוון רחב של טיפולים כגון פילינג כימי, מיקרו-דרמה ומיקרו-נידלינג. טיפולים אלו יכולים לעזור לשפר את המראה של קמטים עדינים, כתמי גיל וצלקות אקנה. הם יכולים גם לעזור לשפר את הגוון והמרקם הכללי של העור.

אסתטיקה רפואית

איפה מבצעים אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום שצומח במהירות וחשוב לבחור מטפל מוסמך ומנוסה. ד"ר ליהי שגיא היא מטפלת אסתטית רפואית מיומנת ובעלת ניסיון רב, המתמחה במגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים. כמו כן ד"ר ליהי שגיא מומחית אף אוזן גרון והיא מסורה לספק את הטיפול הטוב ביותר למטופליה, והיא מקדישה את הזמן להסביר היטב את הסיכונים והיתרונות של כל טיפול לכל מטופל. אתם יכולים לבקר באתר שלה, כדי ללמוד עוד עליה ועל הטיפולים שהיא מציעה בתחום האסתטיקה הרפואית.

 

לסיכום

אסתטיקה רפואית היא תחום נרחב המציע מגוון רחב של טיפולים לשיפור המראה והביטחון העצמי של המטופל. החל מטיפולים בהזרקה וטיפולי לייזר ועד לעיצוב הגוף והצערת העור, קיימות אפשרויות רבות עבור מטופלים המעוניינים לשפר את המראה שלהם. חיוני לבחור מטפלת מנוסה ומוסמכת כמו ד"ר ליהי שגיא שיכולה להדריך אותך בתהליך ולעזור לך להגיע לתוצאות הרצויות.

אסתטיקה רפואית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי