נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אין מה לפחד – הכירו את עולם הרפואה האסתטית

רפואה אסתטית

אחד הפחדים הגדולים שלנו, שמלווה אותנו בצורה תמידית, הוא הפחד לאבד את כוחותינו, להזדקן, לאבד את המראה הצעיר שניבט אלינו מהראי וגורם לנו לאהוב את עצמנו. מאז ומתמיד ליווה הפחד הזה את האנושות ובמגוון תרבויות קיימות אגדות על מעיין נעורים כזה או אחר שהשותה ממנו לא מזדקן לעולם. 

 

טיפולי האסתטיקה

עם התפתחות הטכנולוגיה, ניתן לומר כי האנושות צועדת לקראת אותו מפגש עם מעיין נעורים, רק בצורה טכנולוגית ומתוחכמת יותר. כיום, בעולם הרפואה קיימת התמחות שלמה הנקראת  "טיפולי אסתטיקה".

הכוונה היא, לעולם שלם של רפואה, העוסק בדרכי שימור ושיפור המראה של האדם. שיפור המראה יכול להיות כתוצאה מרצון של אדם לחזור למראה נורמטיבי אחרי תאונה או טראומה אותה חווה, או לחלופין וברוב הפעמים, מדובר בנשים שרוצות לשמר את המראה הצעיר והיפה שלהן כמה שיותר שנים.

רפואה אסתטית

הפחד מהטיפולים

בעולם כיום, ישנן נשים רבות ואנשים רבים המפחדים מטיפולי האסתטיקה כתוצאה מסיפורי אימה אותם ניתן לשמוע מדי פעם בערוצי החדשות השונים. אחדים מספרים על חומרים לא בריאים שהוזרקו למטופלים וגבו מהם מחיר יקר לשארית חייהם, אחרים מספרים על רופאים העוסקים ברפואה אסתטית שנים רבות ומתגלה כי הם פועלים עם רישוי מזויף. לכן, אצל אנשים רבים נוצרת רתיעה גדולה מעולם זה.

 

אין מה לפחד

לאחר בדיקה מעמיקה של התחום, נציג בפניכם מספר עקרונות ונושאים שיגרמו לכם להתייחס לעולם הטיפולים האסתטיים בצורה לוגית יותר, ואף לרצות לחוות אותו בצורה הנכונה.

רפואה אסתטית

טיפולים מרכזיים

ישנם כמה סוגים של טיפולים מרכזיים. הסוג הראשון, הוא טיפולי פנים. בטיפולים אלו, באמצעות טכניקות עדינות, המערבות הזרקת חומרים לא מזיקים לחלוטין או טיפולים עדינים במסכות ופינצטות, המשביחים, משחזרים, מרעננים ומחדשים את מראה הפנים הצעיר שלנו.

הסוג השני, הוא טיפולים הנוגעים להצרת היקפים לסוגיהם השונים. בצורות לא פולשניות וסולידיות לחלוטין. על מנת לשמור את המראה החטוב. טיפולים אלו  מוענקים בעיקר לאחר הריון או הרזיה משמעותית ומטרתם היא ליצור מראה חטוב, המעניק יחס נכון בין המשקל ומתיחות העור. הסוג השלישי הוא הסרות שיער והעלמת פגמים אסתטיים משמעותיים ולא משמעותיים מגופנו.

 

רופא מומלץ

כמו ששמתם לב, הטיפולים הנ"ל מיטיבים איתנו, ומשפרים את המראה שלנו בצורה לא מזיקה. אך חשוב מאוד לבצע את הטיפול עם הרופא המומחה ביותר בתחום ועם ההמלצות הטובות ביותר. לכן, אנחנו ממליצים לכם על ד"ר לריסה ברק, הרופאה החלוצה בתחום הטיפולים האסתטיים, בעלת הניסיון הרב ביותר בתחום.

הד"ר ידועה ככזו שמלווה את הפציינטים השונים שלה לאורך הטיפול ביחס אישי מעורר השתאות. לכן, אין מתאימה ממנה ללוות אתכם בטיפולים האסתטיים.

 

לסיכום

כעת, בחרו את הטיפול המתאים לכם וצרו קשר עם הד"ר באמצעות הטלפון או האתר.

רפואה אסתטית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה