נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור משקפי שמש?

דוגמנית

החלטתם להתחדש במשקפי שמש? איך תבחרו את הזוג הנכון? עקבו אחר ההוראות…

ראייה מטושטשת ובעייתיות בזיהוי פריטים רחוקים או אפילו קרובים, לרוב מצריכים לעטות משקפי ראיה או עדשות מגע לעזרה. בדומה ובשונה לכך קיימים גם משקפי שמש אשר המטרה שלהם היא לסייע לאנשים לראות יותר טוב בשמש, כלומר לא לגשר על פערים בראייה למרחק או ראייה לקרוב, אלא לגשר על הקושי של אנשים לראות באופן מיטבי ובנוחות בזמן שיש שמש מסנוורת בשמיים.

 

לשם מה אתם קונים את המשקפיים?

אמנם באופן גורף המטרה המרכזית של משקפי השמש היא כמובן – הגנה מפני השמש, בפועל לכל זוג משקפיים יש ייעוד עיקרי וחשוב שתחליטו עם עצמכם, טרם הגישה למאשר העצום שקיים, מה הייעוד שאתם צריכים. ייעוד המשקפיים ישפיע על הצורה שלהם, על רמת הקרינה שהמשקף סופג וכמובן על העיצוב.

 

דוגמאות לייעודי משקפי שמש

  1. משקפי שמש לצרכי ספורט
  2. משקפי שמש לספורט ימי (מותאמות למים)
  3. משקפיים ליופי ואקססוריז בלבד
  4. משקפי שמש לנהיגה

 

האם יש לכם גם משקפיים רגילות?

באם יש לכם משקפיים רגילות אתם חייבים להתחשב בכך כאשר תחברו את הזוג המושלם עבורכם. אם יש לכם מספר יחסית גבוה, כזה שלא מאפשר לכם להסתדר בלי המשקפיים, אתם חייבים לבחור בזוג משקפיים, מתוך חברת משקפיים אשר מציעה הנפקת משקפי שמש אשר העדשות שלהן בעלות מספר אופטי. כך תוכלו להרכיב רק את משקפי השמש ולא תצטרכו גם את המשקפיים הרגילות כדי לראות כראוי בשמש.

 

איך תרצו את המשקפיים שלכם?

סעיף העיצוב הוא די מובן מאליו, תבחרו מה שנראה לכם יפה! באם הזוג שראיתם או שהציעו לכם עונה על הצרכים שלכם מבחינת מספר אופטי וייעוד, וגם קולע לטעם שלכם, תבחרו את הזוג הזה! העיצוב יכול להיות מבחינת הצבע של המשקפיים, צורת העדשה ואפילו הצבע שלה. כיום כבר תוכלו למצוא עדשות של משקפי שמש אשר מעוצבות כמו מראה, עדשות צבעוניות מאוד או פשוט שחורות קלאסיות.

 

רמת קרינה

למרות שחשוב מאוד העיצוב של המשקפיים, חשובה לא פחות גם רמת הקרינה שהמשקפיים יכולים לסנן. שימו לב שאתם לא מסתפקים במשקפיים לא איכותיות רק בגלל הצורה אלא מתעקשים על משקפיים שבאמת יסננו את השמש ובאמת ישמרו על העיניים שלכם ממנה.

בחירת משקפי שמש צריכה להיות בהתאם לייעוד שלשמו אתם קונים משקפי שמש, באם אתם צריכים משקפי ספורט אין סיבה שתקנו משקפיים מעוצבות אשר לא יושבות בטוב על האף והאוזניים וצפויות לפעול. נוסף על כך, ישנן משקפי שמש אשר מאפשרות שילוב עדשה עם מספר, באם יש לכם מספר אתם חייבים להתמקד במשקפי השמש מסוג זה. לבסוף, בחרו את המשקפיים שאתם הכי אוהבים מבחינת העיצוב – צבע, צורה וכל מאפיין אחר אשר קורץ לכם. תתחדשו!

 

משקף איכותי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות העיניים
הסרת משקפיים באמצעות לייזר
הסרת משקפיים בלייזר

עבור אנשים רבים, הרכבת משקפיים או עדשות מגע היא צורך יומיומי, המספק תיקון ראייה חיוני לבעיות ראייה מרחוק ומקרוב

היתרונות של ניתוחי לייזר להסרת משקפיים
ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בשיטת לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לתקן מגוון ליקויי ראייה, כולל קוצר ראייה, רוחק ראייה וצילינדר. הטכנולוגיה