נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אני רואה לך בעיניים: הכל על האירידיולוגיה

איריס גייר

כנראה שיש כאן אנשים שזו בין הפעימים היחידות שקראו על הנושא של אירידיולוגיה. אך, זה נושא שחשוב שתכירו ויותר מזה, כדאי לכם להכיר. ניתן לכם כמה רמזים לפני שנגלוש לכתבה. זה קשור לנושא של בריאות ואבחון שלה, השיטה עצמה מתייחסת לעיניים של המטופל, ונוגעת בדקויות שונות כמו הקשתית. רוצים לדעת עוד? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מה זה בכלל אירידיולוגיה?

בתחום הרפואה הפיזית והנפשית יש כל כך הרבה סוגים של אבחונים ודרכי טיפול, כאשר ניתן לטפל באמצעות היפנוזה, באמצעות מגע, חושים אחרים כמו ריח, באמצעות שיחה, ריצה, תרפיות שונות, פעולות מיוחדות ועוד ועוד. המנעד הוא רחב כאשר במקרים מסוימים משתמשים בגוף של האדם לאבחון ולפעמים דווקא מנסים לאבחן את הדברים באמצעות חקירה של נפש האדם.

במקרה של אירידולגיה השיטה מתעסקת בבחינה של הקשתית של העין של המטופל. נשמע מוזר ולא הגיוני? אז זהו שכן. בדרך זו טוענים כי ניתן לאבחן את המצב הבריאותי של המטופל ויותר מכך את הגנטיקה שלו באמצעות תבניות שונות המופיעות ממש בעין שלו , בקשתית.

איריס גייר

איך עושים את הבדיקה עצמה?

כפי שציינו השיטה עצמה מתמקדת בבחינה של עיניו של המטופל. כאשר יש כאלה שיודעים לסווג את העין לכל מיני קבוצות עם תבניות שונות. כך ניתן ללמוד על המבנה של הגנטיקה של המטופל עצמו. המטרה של כל האבחון היא לבדוק האם יש בעיות או רגישויות שונות שניתן ללמוד עליהם לגבי המטופל בעקבות בחינה של המבנה הגנטי שלו.

כמו כן, אנשי מקצוע אלה מנסים לבחון גם את הנפש של המטופל. כאשר לטענתם טראומות שונות עשויות להשאיר סימן מסוים בקשתית של העין וכך ניתן לבדוק האם המטופל חווה קושי מנטלי מסוג כזה או אחר. כפי שניתן לראות אין כאן מגע והשיטה היא לא חודרנית, אלא רק באמצעות מכשיר שניתן לבחון באמצעותו היטב את קשתית העין.

איריס גייר

איך עובד הטיפול?

במידה ותרצו להגיע לטיפול אצל אירידיולוג כמו למשל איריס גייר, תוכלו פשוט לקבוע תור. במהל הטיפול היא תאבחן אתכם ובאופן זה תנסה לבדוק לגבי בעיות בריאותיות ולפרט לכם את הדברים. לאחר מכן, תוכלו לקבוע פגישות טיפוליות על מנת למצוא פתרונות לבעיה. באופן זה תוכלו לקבל תוצאות פרקטיות למצב הרפואי שלכם.

 

בסיכומו של דבר

ברפואה יש תחומים שונים שלא בונים וטיפולים. כאשר ניתן לתת מענה ופתרונות בכל מיני דרכים כמו מגע, שיחה, חושים שונים ועוד. כך גם בתחום של אירידולגיה, ניתן לבחון את המטופלים בדרך מיוחדת באמצעות בחינה מעמיקה של הקשתית של העין שלהם. בדרך זו ניתן לאבחן הן לגבי בריאות פיזית והן לגבי גנטיות ומבחינה נפשית גם כן. כדאי לכם לבדוק על דר טיפול זו שגם מציעה דרכי טיפול לכל אבחון.

איריס גייר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות העיניים
הסרת משקפיים באמצעות לייזר
הסרת משקפיים בלייזר

עבור אנשים רבים, הרכבת משקפיים או עדשות מגע היא צורך יומיומי, המספק תיקון ראייה חיוני לבעיות ראייה מרחוק ומקרוב

היתרונות של ניתוחי לייזר להסרת משקפיים
ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בשיטת לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לתקן מגוון ליקויי ראייה, כולל קוצר ראייה, רוחק ראייה וצילינדר. הטכנולוגיה

דוגמנית
איך לבחור משקפי שמש?

החלטתם להתחדש במשקפי שמש? איך תבחרו את הזוג הנכון? עקבו אחר ההוראות… ראייה מטושטשת ובעייתיות בזיהוי פריטים רחוקים או