נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכנה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר

הכנה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר

הסרה של משקפיים באמצעות לייזר הינו הליך קצר, מהיר ובטוח שיכול לשפר את איכות החיים של כל אחת ואחד מכם. מי שלקחו חלק בהליך בעבר, יוכלו להעיד שישנן הכנות שצריך להכיר מראש. יצאנו לבדוק מהן, כדי להעלות את המודעות לנושא ולהכין אתכם נפשית ופיזית לקראת התהליך שישנה את חייכם. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגיעו מוכנים לניתוח.

 

תבחרו במלווה

אתם תצטרכו להגיע לניתוח בליווי של אדם קרוב. זה יכול להיות קרוב משפחה, חבר, שכן, או כל אדם אחר שאתם סומכים עליו. שכן, אתם עשויים לחוות טשטוש משמעותי בראייה בשעות הראשונות שלאחר הניתוח. ליווי מצד אדם קרוב, יאפשר לכם להגיע בקלות ובבטיחות לביתכם. חשוב שתציינו בפני המלווה שהוא יצטרך להישאר אתכם גם לאחר ההגעה לבית, משום שיהיה צורך בסיוע במטלות פשוטות, עד שהטשטוש ייעלם לגמרי.

ניתוח להסרת משקפיים בלייזר

תסדרו מראש את התיק ליום הניתוח

אל תחכו לרגע האחרון ותכינו רשימה ובה תכתבו את כל הדברים שאתם צריכים להניח בתוך התיק שישמש אתכם ליום הניתוח. מדובר בשלב חיוני שיאפשר לכם לבצע הכנה לניתוח הסרת משקפיים על הצד הטוב ביותר. שכן, אינכם רוצים להגיע לטיפול ולגלות ששכחתם לקחת את הפלאפון, הארנק, מטען או את טיפות העיניים שהרופא ביקש שתביאו אתכם.

 

תסירו את עדשות המגע

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בהכנה לניתוח להסרת משקפיים בלייזר מבלי לציין את ההנחיה שנמסרת לכל מטופל שמרכיב עדשות מגע. שכן, מטופלים שיש להם עדשות רכות צריכים להסיר אותן כ – 72 שעות לפני הניתוח.

אם מסיבה כלשהי לא התאפשר לכם להסיר את העדשות במועד זה, תוכלו להסיר אותן כ – 48 שעות לפני הניתוח, אבל לא פחות מזה. נדגיש שמטופלים שיש להם עדשות קשות, יתבקשו להסיר אותן כ – 10 ימים לפני הניתוח ולהרכיב משקפיים בלבד. מרבית המרפאות ממליצות שלא להתאפר כלל בשלושת הימים שקודמים לניתוח, כדי לשמור על סטריליות באזור העיניים.

 

טיפ חשוב: יש דברים שצריך להימנע מהם לאחר הניתוח

מדריך זה עוסק בעיקרו בהכנות שצריכות להתבצע טרם הניתוח. בחרנו להוסיף פסקה קצרה שתציג את רשימת הדברים העיקריים שעליכם להימנע מהם מיד לאחר הניתוח, כדי שתהיו בטוחים שיש בידיכם את כל המידע שנוגע להליך זה:

  1. אל תסירו את מגיני העיניים שנמסרו לכם בחדר הניתוח
  2. תשמרו על סטריליות: תשטפו את העיניים עם מים וסבון לפני כל טיפול
  3. הימנעו משהות במקומות מאובקים
  4. הקשיבו להוראות הרופא המטפל
  5. פנו למזכירות המרפאה על כל שאלה

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את ההכנה שצריכה להתבצע טרם ביצוע הניתוח להסרת משקפיים. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע הדרוש, כך שנותר לכם רק ליישם אותו בהתאם לשלבים שהוצגו לעיל.

ניתוח להסרת משקפיים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות העיניים
הסרת משקפיים באמצעות לייזר
הסרת משקפיים בלייזר

עבור אנשים רבים, הרכבת משקפיים או עדשות מגע היא צורך יומיומי, המספק תיקון ראייה חיוני לבעיות ראייה מרחוק ומקרוב

היתרונות של ניתוחי לייזר להסרת משקפיים
ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בשיטת לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לתקן מגוון ליקויי ראייה, כולל קוצר ראייה, רוחק ראייה וצילינדר. הטכנולוגיה

דוגמנית
איך לבחור משקפי שמש?

החלטתם להתחדש במשקפי שמש? איך תבחרו את הזוג הנכון? עקבו אחר ההוראות… ראייה מטושטשת ובעייתיות בזיהוי פריטים רחוקים או