נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם טלפון כשר בריא יותר מטלפון רגיל

האם טלפון כשר בריא יותר מטלפון רגיל

הקדמה הטכנולוגית בתחום הסלולר מאפשרת לנו ליהנות ממגוון רחב של מכשירים חדישים שעוברים שדרוגים שונים, על מנת לאפשר לנו לתקשר אחד עם השני בקלות. עובדה זו הובילה אותנו לבדוק אם יש מכשירים שנחשבים לבריאים יותר לעומת אחרים. בחרנו להתמקד במכשירים הכשרים כדי לבדוק את התכונות של טלפונים אלה ולבחון אם הן מובילות בסופו של דבר לפליטה נמוכה של קרינה. הישארו כאן ותגלו את המסקנה המרתקת שאליה הגענו.

 

תכירו את הטלפון הכשר

לא ניתן להעלות לרשת מדריך שעוסק בטלפון כשר, מבלי להציג את ההגדרה שלו. נציין שמדובר במכשיר מתקדם שנקרא לא פעם "פלאפון מוגן". נעשה בו שימוש בדרך כלל בקרב חרדים ודתיים שרוצים להיות נקיים מסחות הדעת השונות שעולות במדיות החברתיות ואתרים שונים. שכן, הטלפון המתקדם מונע כניסה לאתרים מסוימים ומאפשר למשתמשים בו להישמר מפני תכנים לא רצויים.

מה המסקנה_ טלפון כשר בריא יותר

השפעות הקרינה על המשתמשים

שיחות שערכנו עם מומחים בתחום הסלולר, גרמו לנו להבין שהקרינה באה לידי ביטוי תוך שימוש במכשירים סלולרים או בעת קרבה לאנטנות סלולריות ומכשירי בלוטות'. כך שניתן להבין שהקרינה נפלטת מטלפונים כשרים ולא כשרים כאחד.

סביר להניח שמשתמשים בפלאפונים חכמים עשויים לחוות פליטה נמוכה יחסית של קרינה, מכיוון שהם עשויים לעיתים להשתמש במכשיר רק למטרת שיחות מבלי להתחבר לרשת WI FI או בלוטות' שעשויות להגביר את צריכת הקרינה באופן ניכר. זו כנראה הסיבה שמובילה רבים לקנות טלפון כשר, וייסטק סלולר ותקשורת, משום שהם רוצים לשמור על הבריאות.

 

רוצים להגן על עצמכם מפני הקרינה? יש דרך

הקרינה אמנם בלתי נראית, אך ההשפעות שלה לטווח רחוק עשויות להיות קשות. מי מכם שרוצים לשמור על בריאות הגוף והנפש צריכים לדעת שכדאי להשתמש במכשיר בעיקר בין 4 קירות. שכן, יש מכשולים שמפחיתים את העוצמה של הקרינה במכשירים הניידים השונים.

לדוגמא, קירות לבנים מפחיתים את הקרינה ב – 50% לפחות. כאשר קיר שעשוי מבטון, עשוי להפחית כמעט  כ – 100%. נדגיש שנכון להיום, אין ראיות חד משמעיות שנוגעות להשלכות הבריאותיות בכל הנוגע לחשיפה לרמות נמוכות של קרינה, אך ההמלצה היא חד משמעית להימנע מחשיפה גבוהה ככל הניתן.

 

מה המסקנה? טלפון כשר בריא יותר

בשלב זה ברור לנו שהטלפון הכשר בריא יותר מהטלפון הרגיל. שכן, טלפון זה פולט פחות קרינה, משום שהוא צורך כמות נמוכה יחסית של קרינה. אם לא די בכך, הוא מאפשר למשתמשים בו לקבל את המידע הרלוונטי הדרוש להם ומפחית את הסיכוי להתמודד עם תכנים קשים שעשויים לפגוע בבריאות הנפשית.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שגילה בפניכם שהטלפון הכשר בריא יותר מטלפון רגיל. בשלב זה אתם יודעים מה הסיבה שעומדת מאחורי עובדה זו, כך שנותר לכם רק לבחור את הטלפון המתאים לכם ולשמור על בריאות איתנה לאורך שנים.

תכירו את הטלפון הכשר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי