נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו מסטיק תימני ומה היתרונות שלו?

אלת המסטיק

המסטיק התימני עלה לאחרונה לכותרות, לאחר שדמות מוכרת השתמשה בו וגילתה את סגולותיו. תרחיש זה גרם לכולנו לחפש אחר המסטיק המדובר. מי ששמעו עליו וטרם הכירו ביתרונות שלו, צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב. שכן, בשורות הבאות נרכז פניכם את כל האינפורמציה שתגרום לכם להתאהב במסטיק שאין שני לו.

 

מסטיק תימני – מהו?

מסטיקא הוא שמו השני של המסטיק התימני שידוע כשרף שגדל על שיח שנקרא "אלת המסטיק". שיח זה מצוי בישראל ובאגן ים התיכון באופן כללי. השם של השיח נקרא כך משום שבעבר היה נהוג ללעוס חלקים ממנו, ממש כמו שלועסים מסטיק. לשרף יש סגולות רבות והיה נהוג להשתמש בו למטרות שונות, לדוגמא:

  • לזירוז פעילות המעיים
  • תרופה כנגד הכשה של נחש
  • קטילת חיידקים בחלל הפה ומניעת עששת
  • ריפוי דלקות שיניים

מסטיק תימני

השימוש במסטיק התימני כיום

השרף של אלת המסטיק משמש כחומר מילוי והדבקה בתחום רפואת השיניים. יש מפעלים שעושים בו שימוש כמרכיב עיקרי בתעשיית הבישום והקוסמטיקה. אם לא די בכך, תעשיית המזון משתמשת במסטיק בתדירות גבוהה, כדי לייצב מזונות מסוגים שונים, אך השימוש המוכר והנפוץ ביותר של מסטיק תימני הוא בקרב נשים שצריכות לחזק את מערכת הפריון שלהן.

 

הקשר בין מסטיק תימני למערכת הפריון

נשים רבות מגלות שיש להן צורך בחיזוק רירית הרחם שמסייעת להגברת הביוץ. מי שמכירות במסטיק התימני יודעות שהן לא צריכות לצרוך תרופות כימיות שיובילו לתוצאה הרצויה. שכן, השרף שקיים במסטיק זה מסייע בחיזוק רירית הרחם. מחקרים שנערכו בנושא בשנים האחרונות בקרב נשים בגיל הפוריות גילו שהמסטיק יעיל גם בשיכוך כאבי הווסת.

 

איך משיגים את המסטיק?

ניתן לרכוש את המסטיק התימני בחנויות שמספקות מוצרים טבעיים. עליכם לבדוק שמדובר בחנות אמינה שמספקת מוצר מפוקח שקיבל את חותמת משרד הבריאות. נדגיש שהביקוש הגבוה למסטיק הוביל לשיווק מסיבי של גרסאות שונות שאין עליהן פיקוח או מעקב מצד גורמים מוסמכים. הגרסאות הללו מכילות אבקה פשוטה שאין בה את המיצוי המרוכז והיעיל של השרף. לכן, נמליץ לקרוא חוות דעת על חנויות שמוכרות את המסטיק התימני, כדי שתוכלו לדעת אם מדובר בחנות מוכרת שנחשבת לאמינה. לצד זאת, ניתן לקרוא את רשימת הרכיבים שמופיעה על גבי המארז. שכן, כך תוכלו לדעת אם מדובר ברכיבים איכותיים או בשאריות.

 

השורה התחתונה

המסטיק התימני הוא שרף שגדל על שיח שנקרא אלת המסטיק. השימוש בו יכול להביא לריפוי בכל מיני אזורים בגוף, כך שכדאי להשתמש בו בתדירות גבוהה. בשלב זה ברור לכם שהרכישה של המסטיק צריכה להתבצע בזהירות, משום שיש כל מיני מארזי מסטיקים תימניים שלא מכילים את החומרים הפעילים. נאחל בהזדמנות זו שתבצעו רכישה נכונה שתאפשר ליהנות ממגוון היתרונות של המסטיק המדובר.

היתרונות של מסטיק תימני

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי