נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל היתרונות שחשוב להכיר בטיפולי פוריות טבעיים על פני טיפולים קונבנציונליים

ארבעה כדורים

זוגות רבים המתקשים להיכנס להריון באופן טבעי נדרשים לפנות לאפיק של טיפולי פוריות.

לטיפולים יש אחוזי הצלחה גבוהים, אך הם מעוררים חשש בשל תופעות הלוואי החריפות שעלולות לצוץ בעקבותיהם.

בשנים האחרונות פותחו טיפולים טבעיים שנועדו לענות על הצורך של הקטנת הפגיעה בגוף במהלך הטיפולים.

בין טיפולי פוריות טבעיים ובין הטיפולים הרגילים יש מספר הבדלים משמעותיים שהפכו את הטיפולים הטבעיים למבוקשים.

כאן תוכלו לקבל מידע על מספר יתרונות שיש לטיפולים הטבעיים על פני הטיפולים הרגילים.

 

  1. אופי האבחון:

היתרון הראשון של הטיפולים הטבעיים מתחיל עוד לפני הטיפול עצמו. בשיטות הטיפול הרגילות הרצון הוא למצוא את הבעיה הנקודתית שמונעת את האפשרות להיכנס להריון באופן טבעי. לאחר שהבעיה נמצאת מנסים להתאים לה את הפתרון ההולם לה באופן ספציפי כדי להתגבר עליה.

בשיטה הטבעית האבחון לא מנסה רק לראות מה הבעיה הספציפית אלא מסתכל מנקודת מבט רחבה הרבה יותר. הבדיקה מנסה לגלות האם ישנם גורמים שמונעים את הכניסה להריון שלאו דווקא קשורים באופן ישיר לתחום הפוריות. המשתנים הללו יכולים להיות אירועים מהעבר, טראומות מסוימות, ואפילו שיטת תזונה לקויה.

השיטה הטבעית מנסה לטפל בבעיה של הפוריות כחלק מבעיה כוללת יותר של הגוף ולא לצמצם אותה למשהו נקודתי שמטופל באופן מבודד.

 

  1. טיפול שלוקח בחשבון את כל הגוף:

לאור שיטת האבחנה של טיפולי הפוריות הטבעיים, נגזרת גם שיטת הטיפול. הטיפול לא נועד להביא מזור לבעיה ספציפית וכך לאפשר את הכניסה להריון לאחר התגברות על הבעיה. הטיפול מנסה להבין מדוע הגוף לא מאפשר את הכניסה הטבעית להריון ולפתור את הבעיה הכללית שהוא מזהה בגוף כולו.

לאור זה מובן מדוע יש הבדל בין הטיפולים: בעוד שטיפול רגיל ממוקד לחלוטין בתחום הפוריות, הטיפולים הטבעיים יכולים לכלול שינוי של תזונה או תרגול של מדיטציות כחלק מההבנה שייתכן וחוסר היכולת להיכנס להריון באופן טבעי נובע מבעיה אחרת בגוף.

 

  1. תופעות לוואי:

זוגות רבים חוששים מטיפולי הפוריות בשל תופעות הלוואי הקשות שיש להן, בעיקר על גוף האישה. תופעות הלוואי נובעות מכך שהטיפולים משנים את דרך הפעולה של הגוף כדי להתגבר על הבעיות שאובחנו.

מנגד, בשיטות הטבעיות הטיפול לוקח בחשבון את הצרכים של הגוף כולו, מבלי לנסות לשנות את דרך הפעולה הטבעית שלו. בצורה הזו תופעות לוואי רבות נמנעות וכך ניתן לגשת לטיפולים ללא חשש.

 

  1. התייחסות לממד הנפשי:

המחקר הרפואי מראה שלמצב הנפשי של בני הזוג יש השפעה מכרעת על היכולת שלהם להיכנס להריון. בעוד שטיפולים הרגילים לא לוקחים את הממד הנפשי כפרמטר מחייב, בטיפולים הטבעיים הוא מקבל התייחסות מרכזית. בצורה הזו לעיתים הפתרון של בעיות הפוריות מגיע ללא כל התערבות מלאכותית, רק על ידי שיפור של המצב הנפשי.

 

טיפול הריוני

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי