נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה יש רבים שמעדיפים לעשות הכרויות בצורה דיסקרטית?

למה יש רבים שמעדיפים לעשות הכרויות בצורה דיסקרטית

כיום בעידן הדיגיטלי, הפרופיל החברתי שלנו ברשתות אומר עלינו המון. עם זאת, לא כולם מעוניינים בכך. רווקים או גרושים, שעובדים במשרות בכירות או בעלי מוניטין מסוים, לא ירצו לחשוף בפומבי את העובדה שהם מחפשים זוגיות.

בנוסף, להיחשף באופן שכזה עבור אנשים ממעמד מסוים יכול לפגוע בהם. כמו כן, רבים מהגרושים והגרושות בארץ לעיתים מרגישים לא בנוח מול הגרוש או הגרושה כדי לפתוח פרופיל ציבורי ולהכריז בקול שהם מעוניינים בזוגיות. לא מעט סוגי אנשים מעדיפים לעשות הכרויות בצורה דיסקרטית, ונסקור כאן את הסיבות לכך.

 

לא מעוניינים להיחשף

קל להגיד וקל לומר: כל פרט מידע אישי שנמצא עליכם באינטרנט, גלוי לכולם. קשה לחיות בעידן בו כולם יודעים על כולם הכל, ויש כאלה שמעדיפים לעיתים להסתיר או להצניע. לרוב אלה יהיו אנשי עסקים שמעוניינים לחפש זוגיות באתרי הכרויות שונים, אבל לא תמיד יכולים לפתוח פרופיל ציבורי באפליקציות המוכרות.

ההעדפה לבחור באתר הכרויות דיסקרטי היא בחירה בפרטיות. אם גם אתם לא מעוניינים לחשוף את מאמצי ההיכרויות שלכם, תוכלו לפנות אל אתר הכרויות דיסקרטיות כל המידע >> שאתם זקוקים לו יהיה שם.

לצאת לדייט בדיסקרטיות

מחפשים סוג קשר קליל

בהיכרויות דיסקרטיות תוכלו למצוא קשרים קלילים לתקופת זמן קצרה. אנשים שאינם מחפשים פרטנרים ארוכי טווח, יכולים למצוא את עצמם משוטטים באתרים שונים שמציעים בדיוק את הדבר שהם מעוניינים. לעיתים הרצון הוא להיכרות חד פעמית או לקשר קליל שאינו כולל מערכת יחסים רומנטית. באתר https://www.flirtot.co.il תוכלו למצוא את כל סוגי הקשרים בהם אתם מעוניינים.

 

אנשים נשואים/בזוגיות שמעוניינים בקשר נוסף

הכרויות דיסקרטיות מיועדות גם לאנשים נשואים או בזוגיות, שמסיבות כאלה או אחרות מעוניינים להכיר פרטנרים – בין אם לקשר מתמשך ובין אם לסטוץ. במקרים כאלה, הדרייב לשמור על דיסקרטיות ברור לחלוטין. היכרות דיסקרטית תאפשר לאנשים אלה ליהנות משני העולמות – גם לשמור על הקשר הזוגי הקיים וגם ליהנות מהריגוש שהם מחפשים בקשר נוסף.

 

מימוש פנטזיות

באתרים דיסקרטיים ניתן להגדיר גם את סוג הקשר שמעוניינים בו, ולחשוף את הרצונות האמיתיים. באתרים הללו , כשיש פרטיות גבוהה ומעט אנשים, יותר קל להיחשף ולצאת החוצה עם הרצונות שלנו. אנשים שמעוניינים בקשר קליל או בקשר רציני, עדיין יכולים לשאוף להתמקד במימוש פנטזיות כחלק מהקשר. בעוד שהרבה אנשים בחוץ ובאפליקציות המוכרות עלולים לשפוט אותם, באתרים דיסקרטיים הם יכולים להיפתח ולהיות כנים לגבי החשקים שלהם.

 

לסיכום

אנשים רבים מעוניינים למצוא פרטנר, בן זוג, או איש שיח שיכול להנעים את זמנם. לעיתים, לגלול ברשתות המוכרות זה עלול להיות לא נעים לאנשים מסוימים שמרגישים לא בנוח להיחשף ולחשוף את צרכיהם וכוונותיהם. אלה יכולים להיות אנשי עסקים שזקוקים לשמור על פרופיל נמוך יותר, אנשים שמחפשים קשר קליל ולא מחייב, אנשים נשואים המעוניינים בקשר נוסף, או אנשים שמעוניינים להגשים פנטזיות מסוימות.

היכרויות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.