נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עובדות על קנאביס רפואי

קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע. החלטנו לקחת את העניין לידיים ולהוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את העובדות המרתקות ביותר שצריך להכיר אודות הקנאביס הרפואי. הישארו כאן ותצאו מומחים בנושא.

 

קיימים 3 זנים שונים של קנאביס רפואי

העובדה שכל אחד צריך להכיר בנוגע לקנאביס רפואי קשורה לזנים השונים שנבדלים אחד מהשני באופן משמעותי:

  • אינדיקה
  • רודראליס
  • סאטיבה

זן האינדיקה נחשב למתאים במיוחד עבור מי שסובלים מבעיות שינה, בעיות בתיאבון ומחלות עור מסוגים שונים. הוא מכיל בתוכו חומר פעיל שנקרא THC שאולי שמעתם עליו בעבר. הסאטיבה הוא זן שמתאים למי שזקוקים להרגעה של הגוף. לכן, אנשים שסובלים מפוסט טראומה נוהגים לצרוך אותו על בסיס קבוע. הזן השלישי והאחרון אינו מוכר לכולם והוא מתאים בעיקר למי שסובלים מדיכאון.

קנאביס רפואי

קנאביס מקל על חולים שסובלים מתסמינים שונים

סביר להניח ששמעתם לא פעם על אנשים שצורכים קנאביס כדי להקל על סבל שנגרם ממחלה קשה. ניתן לצרוך את הקנאביס בכל מיני דרכים, כך שהוא מתאים לכל מיני תסמינים. הכוונה היא שניתן למשל לקנות משחה שצריך למרוח על העור כדי לטפל בבעיות עור מורכבות. אפשר גם לקנות פרחים של קנאביס רפואי ולעשן אותם תוך שימוש בנייר מגולגל וטבק, טיפות ועוד. את כל המוצרים הללו אפשר להשיג בחנויות פארם נבחרות כמו גרין פארמה.

 

ניתן לבצע הזמנה של מוצרי קנאביס רפואי עד הבית

בעבר היינו צריכים לחפש בנרות את החנויות המוסמכות שמציעות קנאביס רפואי. היום זה כבר פשוט. שכן, יש רשימה ארוכה של חנויות שיש בהן מוצרי קנאביס מסוגים שונים שניתן לשלוח אותם לכל מיני מקומות ברחבי הארץ בקלות.

 

מדענים לא מצליחים לייצר תרופות עם השפעה דומה לקנאביס הרפואי

חברות התרופות בארץ ובעולם מנסות כבר שנים לקחת את התכונות הטובות שיש בקנאביס הרפואי, כדי להשתמש בהן בכדור פשוט שניתן יהיה לצרוך בקלות. העניין הוא שעד היום המחקר לא צלח. כך שרופאים ממשיכים לבדוק איך אפשר להפוך את הקנאביס הרפואי לכסף.

קנאביס רפואי

השימוש בקנאביס רפואי יכול לסייע לחולים במחלת הסרטן

סביר להניח ששמעתם לא פעם על חולה סרטן שהשתמש בקנאביס רפואי בתצורה כלשהי (שמן, עישון, אידוי ועוד). שכן, רופאים נוהגים לכנות את הצמח בעל הסגולות המיוחדות כ"כימותרפיה טבעית". שכן, הוא נכנס לגוף מבלי לפגוע בתאים הבריאים, אך כשהוא מגיע לתאים סרטניים, הוא מפוצץ ומשמיד אותם לחלוטין.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן העובדות שחשוב להכיר אודות הקנאביס הרפואי. בשלב זה אתם מכירים בהן מקרוב, כך שנותר לכם רק לנסות בעצמכם את המוצר ולהבין שהוא יכול לשנות את החיים שלכם מכל מיני מבחינות.

קנאביס רפואי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב