נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חווים משבר בזוגיות? לפני ששוברים את כלים, קבלו טיפים כיצד לצאת מזה

חווים משבר בזוגיות

אתם מכירים מישהו, מתאהבים מתחתנים ומתחילים לחיות יחד את החיים. בהתחלה לרוב, זה כיף גדול, הלב רחב ומתרחב עוד אבל לאט לאט זוגיות שלא משקיעים בה יכולה בקלות להקלע לקשיים. בתרבות ובמדיות השונות אנחנו חווים אהבה כמו אפס או מאה. או שאנחנו מאוהבים ממש או שיש שברון לב ענק. זה מה שהתרבות משדרת לנו לרוב, על ידי סרטים, מוזיקה וספרים.

אבל החיים יותר מורכבים מזה ורבים הזוגות שחווים משבר בזוגיות. התחיל אצלכם משבר? אל תחכו, נסו להתמודד עם המשבר באומץ וללא דחייה. נכון, לפעמים אתם בטח חושבים לשבור את הכלים ולפרק הכל, זו מחשבה טבעית שאנשים בתוך זוגיות חווים לפעמים. יכול להיות שאין לכם אם מי לדבר על זה. לדבר על הקושי, נניח בטיפול זוגי,  יכול מאד לעזור. חשוב לדעת שאפשר לצאת מזה!

 

אספנו עבורכם מספר טיפים מטובי המומחים – כך תצאו מזה

 1. עשו הפסקה קטנה מאורח החיים העמוס – קחו לכם אחר צהריים או בוקר של שקט. ללא בן הזוג. לפעמים חסרה לנו קצת הקשבה עצמית. כדי לפנות מקום לאחר אנחנו צריכים מקום לעצמנו. לכן הטיפ הראשון הוא דווקא לא זוגי. קחו הפסקה ועשו משהו ממלא: צאו לטבע, לכו להסתכל על הים, שבו בבית קפה, עשו יוגה או מסז׳ – לא משנה מה העיקר שזה יהיה משהו שאתם אוהבים. השתמשו בזמן הזה כדי לחשוב על בן או בת הזוג בצורה חיובית ככל הניתן.

טיפול זוגי

 2. הכירו בכך שאתם נמצאים במשבר – משבר בזוגיות הוא טבעי ולרוב יקרה בכל זוגיות, חשוב להבין את זה ולנרמל את זה. גם אם תכירו שכך שאתם במשבר אין זה אומר שצריך להפרד, אלא להתמודד עם האמת ועם הדבר עצמו. הכירו במשבר ביחד. דברו על כך עם בן או בת הזוג. נסו לדבר בכנות ורוגע ומתוך מקום אופטימי שלא מבטל את העובדה הלא קלה אך האמיתית – אתם במשבר. מתוך ההכרה הזו יכול לצמוח שינוי אמיתי. ההכרה תביא לדרכי פעולה ולשיח פתוח. אולי תתחילו לדבר יותר או לפעול אחד למען השני או שתחליטו ללכת לטיפול.

3. טיפול זוגי – לפעמים זוגות חוששים ללכת לטיפול זוגי, לחלק מהזוגות יש מחסום שהם צריכים לעבור כדי ללכת לטיפול זוגי. טיפול זוגי יכול להציל מערכות יחסים. למטפל או מטפלת טובה יש ארגז כלים שיכול ללמד אתכם משהו שאולי מעולם לא באמת למדתם – איך לתקשר זה עם זו, כך שיראו את הצרכים שלכם וגם אתם תוכלו לראות את האחר. המטפל ילמד אתכם איך לאזן את הביחד עם הלבד.

4. שימרו על האנרגיות – בעת משבר בחיים, כל משבר לא רק זוגיות, חשוב לשמור על האנרגיות. שימו לב שאתם ישנים מספיק, אוכלים טוב ולוקחים הפסקות מדי פעם. אתם צריכים אנרגיה להתמודד עם המשבר, חסכו אותה במקומות אחרים.

אז אם אתם חווים משבר – התחילו לפעול. הרגיעו את עצמכם, זכרו שזה משהו נפוץ ויכול להיות שתוכלו לצאת מהמשבר הזה מחוזקים. צאו לחפש את הדרך שלכם שתעזור לזוגיות שלכם ותיקח אתכם למקום אוהב, נתמך, תומך ואפילו מהנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.