נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדרסים לחברי קופת חולים כללית

נעלים הפוכות

מדרסים אורטופדיים הם מוצרים פופולאריים בקרב אנשים הסובלים מבעיות שונות, אך גם בקרב אנשים בריאים, ששגרת החיים שלהם דורשת תמיכה מיוחדת. מדרסים יכולים להיות שימושיים ונחוצים בכל שלב בחיים, החל מהילדות וכלה בגיל השלישי. קופות חולים שונות מציעות הסדרי סבסוד למדרסים אורטופדיים, מתוך ההבנה בנחיצות שלהם, ולא רק עבור אנשים הסובלים מבעיות. אחת מקופות החולים המאפשרות סבסוד של מדרסים אורטופדיים, היא קופת חולים כללית, שלקוחותיה יכולים ליהנות מהטבה כלכלית משמעותית ברכישת מדרסים.

מדרסים בסבסוד קופת חולים כללית

היום ידוע, שמדרסים הם כבר מזמן אינם מותרות, או מוצרים המיועדים לאנשים הסובלים מבעיות מיוחדות. מדרסים יכולים לשפר את איכות החיים עבור אנשים רבים, החל מילדים הנמצאים בגדילה, דרך ספורטאים מקצועיים בשיא הקריירה שלהם, ועד קשישים בגיל השלישי המעוניינים לנהל שגרת חיים פעילה. קופת חולים כללית היא ארגון הבריאות הגדול והוותיק בישראל, ומעל 50 אחוזים מתושבי ישראל חברים בה. קופת חולים כללית מאפשרת עבור מבוטחיה הטבות שונות, וביניהן גם הנחה משמעותית ברכישת מדרסים. בהקשת המילים מדרסים כללית ברשת- מבוטחי קופת חולים כללית יוכלו למצוא בתי עסק המייצרים ומוכרים מדרסים איכותיים, בסבסוד של קופת החולים.


מי צריך מדרסים?

כאמור, מדרסים אינם נדרשים רק עבור אנשים הסובלים מבעיות אנטומיות דוגמת פלטפוס. ישנן אוכלוסיות רבות שיכולות להפיק תועלת מהשימוש במדרסים, ולמנוע בעזרתם כאבי גב, רגליים, וברכיים. בין השאר, מדרסים יכולים להועיל לילדים קטנים, שאצלם לעתים יש רקמת שומן באזור קשת כף הרגל. שימוש במדרסים יאפשר תמיכה נכונה עבור הילד, ובמקרים רבים לא יהיה נחוץ עם המשך הגדילה. ספורטאים גם הם נדרשים למדרסים, היות וגופם נתון לעומסים ולחצים גבוהים מהרגיל. מדרסים עבור ספורטאים בכל ענפי הספורט כמעט- יכולים לשפר את איכות התנועה ובלימת הזעזועים, ולכן למנוע פציעות ושחיקות. אוכלוסיה נוספת שאותה נזכיר, הם בני הגיל השלישי. הקשישים של היום נהנים מאיכות חיים גבוהה, ורבים מהם מנהלים אורח חיים פעיל ואנרגטי. עם זאת- הגיל עשוי לתת את אותותיו, והגוף אינו מתפקד כמו פעם. מדרסים עבור הגיל השלישי מאפשרים בעיקר ייצוב ואיזון של הגוף במצבים בהם השרירים נחלשים, ובלימת זעזועים בעת שגמישותם של המפרקים ירודה יחסית.

מדרסים הינם עזרים אורטופדיים, המסייעים למגוון אנשים מכל קשת הגילאים והעיסוקים. בעבר נהוג היה לחשוב שמדרסים נועדו לסובלים מבעיות אנטומיות, אך היום קיימת ההבנה שהם יכולים לסייע ולמנוע נזקים גם אצל ספורטאים, ילדים,  וקשישים. קופת חולים כללית- ארגון הבריאות הוותיק בישראל, מאפשרת למבוטחיה סבסוד ברכישת מדרסים אורטופדיים. טכנולוגיית יצירת המדרסים כיום, מאפשרת התאמה מדויקת לכף הרגל ע"פ ביצוע בדיקות והתאמות ללקוח. הצורך במדרסים לרוב מתעורר כשאנו חשים כאבי גב או רגליים, ואז- מומלץ לגשת לבית עסק מקצועי שיוכל לבדוק האם ישנו צורך במדרסים.

נעלי ספורט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
פודיאטריה
מה זה פודיאטריה?

כל אחד מהחלקים בגוף שלנו ממלא תפקיד משמעותי אחר, וכך גם כפות הרגליים שלנו. לכן מוקדש להן תחום רפואי