נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך פועלת אפילציה והאם זה בריא לעור הפנים

גבר

אם עוד לא שמעתם על אפילציה, זה הזמן הנכון! אפילציה היא שיטה מובילה להסרת שיער והיא בעלת יתרונות על פני שיטות אחרות באזורים רגישים בגוף.

בהמשך נפרט הכול על השיטה ובפרט את ההשפעה שלה על עור הפנים.

 

מהי אפילציה?

שמה המדעי של השיטה הוא אלקטרוליזיס, הסרת השיער מתבצעת בניתוק שורש השיער מהבסיס שלה על ידי הלחמה של נימי דם המזינים את אותו הזקיק. זוהי שיטה קוסמטית שהתגלתה כשחיפשו פתרון לבעיית צמיחת ריסים הפוכה אשר גרמה לדלקות עיניים. השיטה התגלתה ב – 1875 ובתחילתה הייתה בנויה מחוטי חשמל וסוללה, היום היא מתבצעת על ידי החדרת מחט לזקיק השערה וצורבים את השורש באמצעות זרם קל.

 

האם כדאי להשתמש באפילציה בפנים?

בעצם ההמלצה העיקרית היא אפילציה בפנים, ניתן להסיר שיער באמצעות אפילציה בכל אזורי הגוף אך הסרה באזורים שעירים מאוד תהיה פחות מומלצת מכיוון שההסרה מתבצעת על כל זקיק שערה – טיפול כזה יהיה ארוך ויקר. אפילציה לעור הפנים מומלצת גם למי שסובלות משיעור יתר וגם אצל מי שמדובר בשערות מעטות, שיער עם פיגמנטים בהירים גם ניתן להסרה בשונה משיטות אחרות.

 

למי כדאי להשתמש באפילציה?

עיקר האנשים שישתמשו רק באפילציה יהיו בעלי שיער בהיר – בלונדיני, ג'ינג'י או לבן מכיוון שזו השיטה היחידה שמאפשרת להם להוריד שיערות באופן נצחי.

 

כמה זמן לוקח הטיפול?

משך הטיפול יהיה עד 45 דקות בהסרת שיער בפנים, לאחר הטיפול עלולים להופיע פצעים בעקבות הזרקת המחט, פצעים אלו יחלימו בכמה ימים. מומלץ להגיע פעם – פעמיים בשבוע לטיפול עד להסרה מוחלטת של השיער באיזורים הרצויים. אין צורך במרווחי זמן ארוכים בין טיפול לטיפול ובעצם אפשר לטפל בשערה בכל פעם שהיא מבצבצת גם אם היא בודדה בתנאי שהפצע הטיפול הקודם הגליד כבר.

 

איך עובד הטיפול בדיוק?

השערות שלנו גדלות כשהן מוזנות מזקיק שמעניק לכל שערה דם, ויטמניים ומינרליים. האפילציה מנתקת את השערה מצינור ההזנה שלה – הזקיק וכך הורגת את האופציה של השערה לגדול שוב, איך? מוחדרת מחט לתוך זקיק השערה, המחט מחממת את הזקיק – כלי הדם נקרש ומאבד את יכולותו להזין את השערה שוב.

 

האם זה כואב?

כפי שציינו קודם הטיפול יימשך עד 45 דקות עקב הגירוי הקיים, התהליך עצמו אינו מאוד כואב ונחשב כנסבל, עיקר התחושות אותן חשים המטופים הן עקצוצים שניתן למנוע בעזרת מריחת משחת אלחוש לפני תחילת הטיפול.

 

כמה זה עולה?

טווח המחיר יהיה בין 60 ל – 120 שקלים לרבע שעה. כל טיפול יהיה קצר בהתאם לרמת הנוחות והאזורים להסרה של כל מטופל/ת. המחיר יעלה לפי גודל האזור וכמות השיער בו.

לסיכום

אפילציה נראית כשיטה מעולה בעיקר להסרת שיער בפנים, התחילו בתהליך ותהנו מעור פנים ללא דאגות.

 

איש שרירי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה