נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היבטים בריאותיים של הדברה על חיות המחמד

ג'וק מת

כולנו מכירים את הסיטואציה הלא נעימה שבה אנחנו נתקלים בכל מיני מזיקים שמסתובבים לנו בסביבת המגורים או גרוע מכך – בתוך הבית, החדר או המיטה.

חלק מאיתנו מנסים להתמודד עם הבעיה באמצעות ריסוס של כל מיני תכשירים שניתן למצוא בכל סופר מרקט שכונתי, אולם חלק לוקחים את העינין הזה צעד קדימה ומעדיפים לבצע צעדים שיאריכו ימים וישמרו על המזיקים רחוק מהעין. הצעדים האלו כוללים בדרך כלל הדברה, אולם אנשים רבים לא בטוחים איך הדבר ישפיע על בעלי החיים שגרים איתם בבית.

במאמר הקרוב נבחן היבטים בריאותיים של הדברה על חיות המחמד, ונבין הם מדובר בעניין מסוכן או שניתן להדביר ללא כל חשש.

 

הדברה – למה זה כדאי?

אז לפני שנסתכל על היבטים בריאותיים של הדברה על חיות המחמד, בואו נבין ביחד למה זה בכלל כדאי.

בעוד שעונת הקיץ הולכת ומתקרבת אלינו בצעדי ענק, כמות המזיקים הולכת ועולה ולאט לאט ניתן להבחין בכך שהם נמצאים ממש בכל מקום.

אנשים מספרים על חוויות לא נעימות באמצע הלילה, בכניסה לבית או בכל ירידה בסיסית במדרגות הבניין.

בעוד שהתרסיסים של חברות הניקיון והחיטוי השונות מחזיקים לטווח קצר, אפקט הרחקת המזיקים שנובע מתוך הדברה מקצועית מחזיק מעמד לאורך חודשים רבים, ולפעמים אפילו יותר.

 

היבטים בריאותיים של הדברה על חיות המחמד

אולם אל לנו לשכוח את החברים הקטנים שלנו, חיות המחמד. לא תמיד ברור איך תשפיע הדברה על חיות המחמד כמו חתולים וכלבים רבים שמתגוררים אצל בני האדם, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

אז בראש ובראשונה חשוב להגיד שהיום קיימות כמה וכמה שיטות הדברה, שחלקן אורגניות ומכילות חומרים שאינם מסוכנים לא לבני האדם ולא לחיות. מה שכן, חשוב לעשות את ההדברה באמצעות שירות של איש מקצוע מוסמך, שידע להנחות אתכם במידה וקיימים אמצעי זהירות כאלו ואחרים שתצטרכו לנהוג בהם, גם בשביל הבריאות שלכם וגם בשביל הבריאות של חיות המחמד שלכם.

 

מדביר מוסמך – איפה אפשר למצוא דבר כזה?

חברות הדברה במדינת ישראל קיימות בשפע, והבעיה שאולי אתם עלולים להיתקל בה היא באיזו מהן לבחור. חשוב לבחור מדביר מוסמך בתל אביב או בכל חלק אחר בארץ על מנת לדעת שאתם נמצאים בידיים מקצועיות ומוסמכות לביצוע עבודת ההדברה, כולל הדרכה לגבי שמירה על היבטים בריאותיים של הדברה על חיות המחמד וגם עליכם.

 

כמה זה אמור לעלות?

המחיר של שירות הדברה משתנה מסוג הדברה אחד לסוג הדברה אחר, אולם מדובר כאן על טווח שנע בין 220 ₪ ועד 520 ₪ לערך. הדברה של חרקים קטנים יותר כמו נמלים תעמוד על סכומים נמוכים יותר ואילו הדברה כהתמודדות עם עכברושים או פשפשים, לדוגמה, שהיא מורכבת יותר – תעמוד סכומים גבוהים יותר. כמובן שחשוב לבחור בחברה עם מחירים שנעים סביב טווח דומה, ומקצועיות מספיק כדי לבצע את עבודת ההדברה אצלכם.

 

ריסוס מרכב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הבלוג של המגזין כללי