נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הלבנת שיניים – השיטות השונות ומה מומלץ?

פה

כל אחד חולם על חיוך לבן ומושלם. במדריך הבא נציג בפניכם את השיטות הטובות ביותר לצורך הלבנת שיינים, כולל יתרונות וחסרונות. מוכנים? בואו נתחיל.

 

הלבנת שיניים: הדרך המהירה לחיוך מושלם

החיוך שלנו הוא כרטיס הביקור, ומשום כך רבים חולמים על שיניים לבנות וישרות. למעשה, מראה שיניים צהוב עשוי להוביל לירידה משמעותית ברמתה ביטחון העצמי, וזאת כתוצאה מעישון, שתייה של משקאות ממותקים וכן שחיקה טבעית של השן אשר גורמת למראה צהוב-חום. על מנת לטפל בבעיה האסתטית הזו עולם רפואת השיניים מציע שפע של טכניקות אשר מאפשרות לכל אחד לקבל חיוך מושלם, ללא כאב. מהן הטכניקות הנפוצות ביותר לצורך הלבנת שיינים? להלן 3 שיטות נפוצות:

חיוך

 

  • הלבנת שיניים ביתית – באמצעות רופא השיניים ניתן לקבל ערכה ביתית להלבנה המכילה סד עליון ותחתון המותאם באופן מדויק למבנה הלסת. מדובר בשיטה טובה להלבנה מבלי להוציא עשרות אלפי שקלים, וזאת לאור העלויות הנמוכות של הערכה אשר מכילה ג'ל הלבנה מכיל פראוקסיד, חומר הלבנה אשר נמצא כיעיל לצורך הלבנה של שיינים. את הג'ל יש למרוח באופן אחיד על הסד בבית, ולכן מכן להרכיב על השינים למשך מספר שעות או הלילה. לאחר תקופה של שבועיים ניתן לראות שינוי ניכר בגוון של השן, אולם מדובר בשיטה אשר איננה מתאימה בעבור מעשנים וזאת לאור העובדה כי הג'ל איננו מכיל ריכוז גבוהה של חומר הלבנה, ולכן יש להתייעץ עם הרופא. כטיפול משלים להלבנה הביתית ניתן להשתמש בסודה לשתייה אשר ידועה ביכולת שלה להלבין את השן, ולכן מריחה של מעט סודה לשתייה על גבי המברשת יכולה לחולל פלאים מבחינת הלובן של השן ולהגביר את האפקטיביות של הלבנת שיניים ביתית באמצעות ג'ל הניתן ע"י רופא השיניים המטפל.
  • הלבנה בלייזר –בשונה מהלבנה ביתית, בשיטה הזו יש להגיע לשלושה עד ארבעה מפגשים אצל רופא השיניים, במהלכן ולאחר ניקוי שיניים אצל שיננית יימרח הרופא ג'ל מלבין ולאחר מכן ימקם את הלייזר על גבי השיינים, לצורך הלבנה. מדובר בטיפול אשר נערך כ 15 דק' לכל היותר, והוא איננו מצריך שימוש בהרדמה מקומית. עם זאת, על מנת לשמר את התוצאות מומלץ להקשיב להוראות רופא השיניים ולשמור על היגיינית הפה הכוללת צחצוח ושימוש בחוט דנטאלי, כמו גם במריחה של ג'ל להלבנה בבית אחת לתקופה. מדובר בשיטה מעולה ביותר לצורך הלבנת שיינים, והיא מומלצת באופן גורף ע"י רופאי שינים מובילים.
  • ציפוי חרסינה – מדובר בשיטה להלבנה אשר במסגרתה משייף הרופא כחצי מילימטר מהשן, ולאחר מכן מדביק ציפוי חרסינה בוהק אשר מתאים באופן מדויק ומושלם למבנה השן. מדובר בטכניקה לא פולשנית אולם יקרה למדי, וזאת בשל עלויות אשר יכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה