נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השתלת שיער בטורקיה יתרונות וחסרונות

איש לאחר הטיפול

שמעתם על מישהו שחזר לא מזמן מטורקיה ומראה השיער שלו השתנה מקצה לקצה? (אולי בעצם צריך לומר השתנה מדליל למלא?) כדאי שתדעו שאתם לא לבד.

אנחנו שומעים לאחרונה יותר ויותר אנשים שבוחרים לקחת כמה ימי חופש ובמקום לנסוע לחופשת בטן גב בארץ או בחו"ל, הם בוחרים לטוס לטורקיה בשביל לערוך השתלת שיער.

אנחנו בעצמנו התעניינו לא מזמן בהליך הזה וריכזנו לעצמו רשימה של יתרונות וחסרונות שגרמו לנו להחליט לבצע את ההליך.

אם גם אתם רוצים לבחון את האפשרות, כדאי שתעברו על הרשימה שלנו קודם:

 

החסרונות בהשתלת שיער בטורקיה

התלבטנו ארוכות אם להתחיל קודם בחסרונות או ביתרונות. בגלל שלא הגענו להחלטה, בחרנו לערוך זריקת מטבע והעץ קבע שנציג קודם את החסרונות. אז קבלו בבקשה את רשימת החסרונות שמצאנו בכל הנוגע להליך של השתלת שיער בטורקיה:

  1. הנסיעה

בשביל להשתיל שיער בטורקיה, אתם צריכים כמובן לעלות על מטוס (עדיין לא המציאו דרך אחרת קלה ונוחה יותר)

 

  1. העלות של הנסיעה

אתם צריכים לשלם על כרטיסי טיסה לטורקיה והם לא תמיד זולים. אם יש לכם את האפשרות לחכות לתקופה שבה מחירי הטיסות זולים יחסית, אז זכיתם, אבל למקרה שלא, כנראה שתמצאו את עצמכם משלמים לא מעט על הטיסה

 

  1. זמן פנוי

לא לכל אחד יש זמן רב שהוא יכול להיעדר מהבית או העבודה. מדובר בהליך שעשוי לקחת כמה ימים או שבועות, כך שתצטרכו לפנות זמן בשביל זה.

 

היתרונות בהשתלת שיער בטורקיה

עכשיו, אחרי שנגלו לעיניכם החסרונות של השתלת שיער בטורקיה הגיע הזמן שנציג בפניכם את היתרונות שבהליך. בבקשה, קבלו אותם:

  1. הנסיעה

איזה כיף! יש לכם תירוץ לעלות על מטוס! תחשבו על זה, אם הייתם בוחרים לערוך השתלת שיער בחדרה, איזה הליך משעמם. אתם נכנסים לאוטו, נתקעים בכל פעם מחדש בפקקים של כביש החוף ולקינוח – אתם צריכים לחפש חניה.

 

  1. העלות של ההליך

כל העניין בנסיעה לטורקיה היא המחיר. נכון, אתם צפויים לשלם על כרטיס טיסה, אבל ההליך עצמו זול באופן משמעותי מההליך בארץ. כך שבסופו של דבר, השקלול הסופי מראה שאתם חוסכים והרבה.

 

  1. זמן פנוי

מתי לאחרונה עצרתם את המירוץ אחרי החיים והעבודה ומצאתם לעצמכם קצת זמן פנוי? אם לא התאפשר לכם לעשות זאת, זו ההזדמנות שלכם!

 

בקיצור, כדאי להשתיל שיער בטורקיה?

כפי שאתם יודעים, אנחנו ראינו ביתרונות כמשמעותיים הרבה יותר על החסרונות. זו הסיבה שבחרנו לעבור את ההליך בטורקיה. אבל אנחנו משאירים לכם את האפשרות לבחור מה נכון לכם. יכול להיות שאתם קראתם את רשימת החסרונות והיתרונות ומצאתם שאתם מעדיפים לערוך את ההליך בארץ ויכול להיות שלא. בכל אופן, אנחנו אומרים שהבחירה נתונה בידכם ואנחנו מאחלים לכם שלא משנה מה תבחרו – שזו תהיה הבחירה הנכונה לכם.

 

שתי חברים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה