נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפוח מעל הכל – 3 דברים שחייבים להכיר

אישה עם מסכה

נשים רבות שומרות על טיפוח הגוף והאסתטיקה כדי להרגיש טוב ולהיראות טוב, והמגמה היא אחת – טיפוח מעל הכול.

קבלו 3 דברים שחייבים להכיר בטיפוח הגוף

 

1 – טיפוח הציפורניים

בין אם מדובר על מניקור או פדיקור ובין אם מדובר על לק ג'ל או בניית ציפורניים, חשוב לשמור על הציפורניים מטופחות ובריאות. נשים שרוצות להאריך את הציפורניים, לשמור על העור מסביבן ולהעניק להן מראה מלא ובוהק עושות שימוש באלמנטים שונים כאשר הן מגיעות לביקור אצל הקוסמטיקאית. בניית הציפורניים נעשית בשיטות שונות. אחת השיטות החדישות היא להצמיד תבנית מסיליקון או מתכת ולהדביק לציפורניים הטבעיות ציפורניים מלאכותיות. שיטה נוספת היא באמצעות חומר אקרילי המצפה את הציפורניים הטבעיות ומאפשר להן צמיחה טבעית והגנה. משיטה זו התפתחה גם שיטת הטבילה שבה מורחים את הציפורניים בדבק ולאחר מכן בחומר אקרילי. אך השיטה הפופולרית ביותר היא ג'ל לבנייה. לאחר טיפול להסרת העור העודף סביב הציפורניים הטבעיות, מורחים שתי שכבות ג'ל המתייבש באולטרה סגול ומורחים בלק ג'ל באותה שיטת ייבוש. הטכניקה מאפשרת לציפורנים לצמוח באופן טבעי ולהיות חזקות ואסתטיות יותר.

 

2 – הסרת שיער מיותר

בעת הביקור אצל הקוסמטיקאית חשוב לבקש הסרת שיער בפנים. מדובר על שיער השפם או שיער הצומח בנחיריים ומציץ מהן. את הסרת השיער הקוסמטיקאית מבצעת באמצעות שעווה חמה, חוט ופינצטה שבסופה מקבלים מראה אסתטי ונטול שערות. כך גם לגבי הגבות. בטכניקה דומה מסירים את השיער המיותר בגבות ומסדרים אותן לפי המראה המתאים לצורת הפנים והעיניים. על הטיפולים הללו יש להקפיד מדי שבועיים ולעיתים גם לפני כן בהתאם למהירות צמיחת השיער. עם זאת ניתן גם להסיר שערות לצמיתות בפנים באמצעות לייזר או שיטות אחרות, אך יש להימנע מחשיפת עור הפנים לשמש. גם הסרת שיער לצמיתות מהרגליים, הידיים ואזורים אינטימיים אחרים יסייעו לטיפוח הגוף.

 

3 – מוציאים את השחורים

טיפול פנים יסודי הנעשה באופן קבוע אצל קוסמטיקאית יסייע לכם לשמור על עור הפנים והחיוניות שלו. כיום גם גברים פונים לטיפולי פנים בשל המודעות הרבה. בעת טיפול הפנים הקוסמטיקאית מנקה את עור הפנים עם סבון טבעי ומורחת ל-10 דקות פילינג שמסיר את כל התאים המתים בעור. לפילינג יש יכולת לחדש את התאים ולהעניק לעור מראה רענן. לאחר מכן הקוסמטיקאית מורחת ג'ל התפחה ועושה לעור הפנים עיסוי. היא מצמידה ניילון שמחמם את העור ומסייע להוצאת השחורים בקלות וללא סימנים. לאחר הפעולה של הוצאת השחורים הקוסמטיקאית מנקה את העור עם מי פנים, מורחת מסכה ונותנת לפנים לנוח ולשקם את הרקמות. בשלב האחרון היא מעסה שוב את הפנים ומורחת קרם הגנה טבעי להגן על העור. כל גבר או אישה שרוצים למנוע שחורים, פצעונים, כתמים או קמטים, חשוב שיעשו את הטיפול.

 

יד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה